Waarom bokt ze??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Handtas

Waarom bokt ze??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 19:42

Ik reed laatst op mijn pony. Het ging heel erg netjes en ze liep mooi erdoor, mooi stelling en redelijk voorwaarts. Ze liep erg lekker. Na een half uurtje dacht ik: 'Ik ga maar eens galopperen.' En opeens begon ze keihard (keihoog kan ook Bloos ) te bokken... Dus toen ben ik gevallen Bloos Haha! . Maar mijn vraag was: Waarom deed ze zo? Waarom bokte ze en waarom zomaar opeens uit het niets??

elmiran

Re: Waarom bokt ze??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 19:52

Mijn pony doet dit soms als ze heel vrolijk is....soms ook al ze gewoon geen zin heeft, dat zie ik meestal wel aankomen dan doet ze haar oren naar achteren en zwiept ze met haar staart.

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 19:54

Verveeld, vrolijk, geschrokken.... Kan vanalles zijn! Maakt toch niet uit? Ieder paard bokt wel eens, alleen als ze het blijft doen zou k me zorgen gaan maken Lachen

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 19:58

Woodstock schreef:
Verveeld, vrolijk, geschrokken.... Kan vanalles zijn! Maakt toch niet uit? Ieder paard bokt wel eens, alleen als ze het blijft doen zou k me zorgen gaan maken Lachen

Okee dan weet ik dat Haha! Ik dacht misschien heeft ze er een speciale reden voor,m doe ik iets niet goed Bloos

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 08:32

Misschien voelde je pony de hulp niet aankomen en schrok ze daar enorm van! Overkomt iedereen wel eens, alleen is het wel de bedoeling dat je blijft zitten Knipoog !
Probeer dus je pony voor te bereiden op wat er komen gaat!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:18

het kwam ook meteen in me op dat ze geschrokken was van je hulp, dat ze al die tijd lekker ontspannen liep te lopen ( Haha! ), aan teugel enzo, heel rustig, en dan ineens geschrokken was dat ze moest gaan galoperen. ik denk het ook. naja een keertje kan geen kwaad hoor, als het aan blijft houden mag je je wat meer zorgen maken Knipoog