goed voor je zit!En Vera? Had je het koud?
Eerst lekker een beetje instappen, ook omdat Vera de keer ervoor niet heeft kunnen rijden.
Mijn hemel, wat een foto! Cezanne staat er hier niet op haar aller charmantst op geloof ik!Zoals je het ziet deed Vera het supergoed! ze bleef mooi recht zitten, ellebogen mooi bij haar zij, en haar benen lekker los aan het zwieperen, zelfs in de draf! (dus niet dat ze gaat aanklemmen)
En toen het echte werk! Draven op Cezanne is echt vreselijk, het zit absoluut niet fijn om door te zitten bij haar. Dit was het eerste moment in draf, Vera had geloof ik het "oef"effect

En ze herstelt zich meteen!
Toen we wat aan het praten waren, hadden we het er ook over hoever de rest van mijn leerlingen waren. Ik zei dat die zonder problemen zijwaarts konden, en tjah, dat zou Vera nooit kunnen!(dacht ze) guess again! Vera kreeg de hulpen even uitgelegd, en hup, probeer maar eens of het je lukt!
ehm.. hoe gingen die hulpen ook alweer Cynthia? ( check die kop van Cezanne, zo van "wat moet ik nu weer doen? "
)Tadaah!!! voor de allereerste keer een poging tot "echt' zijwaarts! Natuurlijk klikt Cynthia weer net te vroeg, maar het ging heus maar liefst zo'n 10 meter opzij op de goede manier! Hoezo zijwaarts kan ik niet?
(voor de slimmerikken die zeggen dat het scheef gaat, dat is niet het geval, ik sta er niet recht voor
)Even afzadelen...
Genieten van een mooie zonsondergang... (oef.. wat was het al laat..)
En Lowara zegt: tot de volgende keer!!!