Hoezo je kunt het niet?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Hoezo je kunt het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 00:06

Vandaag had Vera weer eens haar wekelijkse les op Cezanne. Of ze vandaag zonder beugels mocht rijden? Natuurlijk mag dat Haha! goed voor je zit!

Afbeelding

En Vera? Had je het koud? Clown

Afbeelding

Eerst lekker een beetje instappen, ook omdat Vera de keer ervoor niet heeft kunnen rijden.

Afbeelding

Bloos Clown Mijn hemel, wat een foto! Cezanne staat er hier niet op haar aller charmantst op geloof ik!

Afbeelding

Zoals je het ziet deed Vera het supergoed! ze bleef mooi recht zitten, ellebogen mooi bij haar zij, en haar benen lekker los aan het zwieperen, zelfs in de draf! (dus niet dat ze gaat aanklemmen)

Afbeelding

En toen het echte werk! Draven op Cezanne is echt vreselijk, het zit absoluut niet fijn om door te zitten bij haar. Dit was het eerste moment in draf, Vera had geloof ik het "oef"effect Knipoog

Afbeelding

En ze herstelt zich meteen! Cool

Toen we wat aan het praten waren, hadden we het er ook over hoever de rest van mijn leerlingen waren. Ik zei dat die zonder problemen zijwaarts konden, en tjah, dat zou Vera nooit kunnen!(dacht ze) guess again! Vera kreeg de hulpen even uitgelegd, en hup, probeer maar eens of het je lukt!

Afbeelding

Verward ehm.. hoe gingen die hulpen ook alweer Cynthia? ( check die kop van Cezanne, zo van "wat moet ik nu weer doen? " Haha! )

Afbeelding

Tadaah!!! voor de allereerste keer een poging tot "echt' zijwaarts! Natuurlijk klikt Cynthia weer net te vroeg, maar het ging heus maar liefst zo'n 10 meter opzij op de goede manier! Hoezo zijwaarts kan ik niet? Haha! Vork
(voor de slimmerikken die zeggen dat het scheef gaat, dat is niet het geval, ik sta er niet recht voor Tong uitsteken )

Afbeelding

Even afzadelen...

Afbeelding

Genieten van een mooie zonsondergang... (oef.. wat was het al laat..)

Afbeelding

En Lowara zegt: tot de volgende keer!!! Haha!

Allejandro

Re: Hoezo je kunt het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 07:05

Haha ziet er goed uit! Ja

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:26

haha leuke foto's! en goed dat het zo goed ging! Haha!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:48

Leuke fotos!
Ziet er idd goed uit

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 14:17

ik ben ook erg tevreden over de les van gisteren. Lachen