Diana_mabel@work op mable!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mizz_mol

Diana_mabel@work op mable!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 18:16

Zondag kwam het plotselinge idee om weer even bij elkaar foto's komen te maken... Diana was alleen een stuk vlotter met foto's erop zetten dan ik Bloos hihi.. maar hier zijn ze dan Diana ook weer blij Clown

owja ze zijn niet op volgorde Bloos
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mable's lekkere kontje Kwijl
Afbeelding
Helaas tegen licht
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en dat waren ze weer sorry voor de grote hoeveelheid Bloos

Diana ik moet zeggen dat je veel zekerder in het zadel zit en er is geen greintje angst meer te bekennen !! Toppie! Haha!

Diana_Mabel

Re: Diana_mabel@work op mable!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:22

Afbeelding

Hier moest ik even alle zeilen bijstellen hihi
zoveel powerrrrrrrrrrrrrr ben ik niet gewend ben even uit balans arme Mable Bloos

Verder ziet het er wel aardig uit. De aanleuning is er nog niet helemaal maar in elk geval draaft ze lekker door dat valt me niet tegen. Ze voelde veel slomer.

Dank je voor het plaatsen van de foto´s Vingers aflikken

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:30

veel power geeft niet .. het ziet er voor somigen niet ideaal uit maar in mijn ogen ziet het er voorwaarts uit en dat is voor jou en Mable heel belangrijk.
Probeer op sommige mometen, subtiel op te vangen en subtiel bij te drijven met je been. En op tijd terug naar ontspanning. Ziet er verder heel prima uit ze lijkt steeds meer lekker op haar eigen benen te gaan lopen. Ga zo door meid!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:52

Zo ben ik Mable niet gewend. Ze ziet er wat stijf uit. Weer last van haar rug? Wel goed dat ze meer voorwaarts is. Eerst de motor dan de rest Haha!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:56

jeetje, wat pak jij je zweep laag vast Bloos!
verder leuke foto's Ja

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:09

Ziet er leuk uit hoor Haha!
Je houdt je handen wel wat hoog. =\

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:12

Af en toe vind ik je houding een beetje raar.. En ook je paard valt uit elkaar.. Welk leuk beessie hoor Lachen

Geriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:25

Hoi,

Je paard is ontzettend lang in zijn lijf, echt helemaal uit elkaar, probeer m wat meer bij elkaar te krijgen. Probeer ook je hakken uit te drukken.
Verder leuke foto´s

Groetjes

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:38

Riant schreef:
veel power geeft niet .. het ziet er voor somigen niet ideaal uit maar in mijn ogen ziet het er voorwaarts uit en dat is voor jou en Mable heel belangrijk.
Probeer op sommige mometen, subtiel op te vangen en subtiel bij te drijven met je been. En op tijd terug naar ontspanning. Ziet er verder heel prima uit ze lijkt steeds meer lekker op haar eigen benen te gaan lopen. Ga zo door meid!

Ze had wel enorm last weer van haar spiertjes, niet speciaal haar rug. Omdat ze erg kort ging lopen heb ik haar flink voorwaarts gereden.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:40

Riant schreef:

Er was niet veel aan op te vangen ze was erg stug om te rijden. Ze huppelde het liefst weer op haar plaats.
Gisteren kon ik haar wel opvangen en toen liep ze door haar hele lijf maar beter als zo kreeg ik het zondag niet voor elkaar.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:41

haha die 2de *LOL*
Voor de rest ziet het er super uit diaantje!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:51

masja schreef:
Zo ben ik Mable niet gewend. Ze ziet er wat stijf uit. Weer last van haar rug? Wel goed dat ze meer voorwaarts is. Eerst de motor dan de rest Haha!

Dit dacht ik ook gelijk. Zonde dit geeft net zoals bij de foto's van Masja een totaal verkeerd beeld. Het ziet er stijf en vooral futloos uit alsof ze niet wil of kan lopen. Het zijn momentopnames dat weet ik maar blijft lastig.

Net zoals bij de foto's van Masja had ik deze niet geplaast het is niet echt een representief plaatje. Wel weer punten voor jezelf om van te leren.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:50

Dit is idd om van te leren

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 13:15

heee.ik heb deze foto's even over het hoofd gezien Clown
Mable word wel al wat voller!
dat is toppie Pling