lekker ontspannen gereden met mn westernzadeltje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Pasha schreef:Aaahhh JUUP
Die heb ik lang niet meer gezien!!
haha hij heeft nou ook een lekker wintervachtje zo te zien!!
Liefs zeg, en idd lijkt me heerlijk zitten zon westernzadel
p.s Hoest met jou?

;)
Hermesdeux schreef:Ziet er ook relaxt uit. Vind alleen wel dat je erg ver naar achter zit...met zadel en je kont (ff zo gezegd). Heb geen verstand van western e.d. maar dat viel me wel op. Bij normale zadels zit je meer richting schoft...toch?

Maaikelove schreef:Hermesdeux schreef:Ziet er ook relaxt uit. Vind alleen wel dat je erg ver naar achter zit...met zadel en je kont (ff zo gezegd). Heb geen verstand van western e.d. maar dat viel me wel op. Bij normale zadels zit je meer richting schoft...toch?
Ik vind het best logisch als het zadel iets verder naar achter ligt dan 'normaal'..
Want, je wilt die achterhand er onder krijgen, spieren, verzameling enz. Leg je dan het zadel(wat dan wel moet goed liggen) iets verder naar achter, dan moet die achterhand harder werken!! Dus train je die
Ik weet niet of dat de bedoeling is van de TS.
Citaat:Nou dat denk ik niet helemaal...als het zadel te ver naar achteren ligt rijdt je richting de lendenen. Dit is het gevoeligste deel van de rug hoor! Je moet daar niet op gaan trainen...en volgens mij werkt een achterhand niet meer als je het zadel naar achter legt...is maar net wat voor hulpen jij geeft om die eronder te krijgen...
Maaikelove schreef:Citaat:Nou dat denk ik niet helemaal...als het zadel te ver naar achteren ligt rijdt je richting de lendenen. Dit is het gevoeligste deel van de rug hoor! Je moet daar niet op gaan trainen...en volgens mij werkt een achterhand niet meer als je het zadel naar achter legt...is maar net wat voor hulpen jij geeft om die eronder te krijgen...
Niet té ver naar achteren, maar gewoon ietsje verder naar achter.