ik ga het vanaf nu altijd een kwartier doen voor ik ga rijden, zodat ze wat spoepeler word enz.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik ga het vanaf nu altijd een kwartier doen voor ik ga rijden, zodat ze wat spoepeler word enz.

Milkaatjuh schreef:Lijkt het nou zo of valt hij/zij erg op de voorhand???
ik hou het altijd maar bij : gemakkelijk
paddie schreef:ziet er moeilijk uit met al dat tuigik hou het altijd maar bij : gemakkelijk

Hermesdeux schreef:Als het voor het eerst is had ik hem dan niet op die stand gezet...

Tessake schreef:Hermesdeux schreef:Als het voor het eerst is had ik hem dan niet op die stand gezet...
dit is toch juist de makkelijkste stand dus vandaar dat ik hem op deze heb gezet
want hier kan ik ook in het veld gaan wandelen maar dan moet ik alleen gaan en vind dat niet verantwoord voor de eerste keer 
Om het de eerste keer in elkaar tezetten is wel ingewikkeld alles op maat maken enz enz
maar als dat eenmaal gebeurt is, is er niks moeilijks meer aan

maar ben haar nu ongeveer een week zo aan het longeren dus ga haar volgende keer wat hoger opstellen zodat ze haar hoofd wat meer draagt en minder fel op de voorhand valt.