[imghttp://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=2013921&key=NOB7NZYO[/img]
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

El_vis schreef:dat is wel een erg mooie Fries moet ik zeggen leuke naam trouwens en dat dekje staat er ook goed bij

marije86 schreef:zo nou staat die ander der ook op![]()
leuke fries hoor
Hermesdeux schreef:Op foto 2 lijk je heel zwaar te zitten. Probeer eens je bekken naar voren te kantelen...zodat je dus wat rechter in het zadel zit...verder vind ik dat je gave fried hebt en...mooi gepoetste laarzen
wendely schreef:Leuk Friesje
Hoe oud is ze en wat is dr vader?
zijn vader is reyert en opa is oege. klomp schreef:wendely schreef:Leuk Friesje
Hoe oud is ze en wat is dr vader?
HIJ is 3 jaar en 8 maandjes jongzijn vader is reyert en opa is oege.
Oooh sorry HIJ
:D

klomp schreef:tja dat klopt wel, ten eerste had ik mijn dag niet en mijn paard ook niet.
mijn zus liep ook nog eens te zeuren en te mieren plus mijn knie doet met het koude weer wat meer zeer en is dus versleten en dan moet ik wel eens even mijn zit aan passen om een beetje pijnloos te rijden.
Aaw gossie.. 
Eve_lien schreef:klomp schreef:tja dat klopt wel, ten eerste had ik mijn dag niet en mijn paard ook niet.
mijn zus liep ook nog eens te zeuren en te mieren plus mijn knie doet met het koude weer wat meer zeer en is dus versleten en dan moet ik wel eens even mijn zit aan passen om een beetje pijnloos te rijden.
Aaw gossie..
Nou, t ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor
Mooi paardje heb je!
, hihi!klomp schreef:fijn dat je je medeleven toont, ben af en toe best zielig, hihi!
dank je!
Geen dank hoor..
Eve_lien schreef:klomp schreef:fijn dat je je medeleven toont, ben af en toe best zielig, hihi!
dank je!
Geen dank hoor..
Die zussen soms ook hè. .
Als je nog eens zielig bent, roep je maar
klomp schreef:
ik hoop dat je weet waar je aan begint, ik voel me vaak zielig hoor, hahahaha! en zussen..pffff