Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

boeflover schreef:wat een super mooie hindernissen heb je! die wil ik ook wel
boeflover schreef:waar idd de mensen het vandaan halen dat friezen niet kunnen springen??
Eros schreef:kheb vandaag voor het eerst gesprongen met eros (ook een fries) en ik wist dat ie het leuk vond het ging super maar omdat dit de eerste keer was dat ie ging springen heb ik tot de 45 cm gedaan hij vond het super
Op onderlinge wedstrijden heb ik dan ook altijd veel bekijks, omdat de meeste mensen nog steeds denken dat Friezen niet kunnen springen. Vorig jaar ben ik met de onderlinge wedstrijdcompetitie in het BB springen tweede geworden, ik heb dus op één na alle bruinen lekker achter me gelaten

boeflover schreef:Dat heeft te maken met je referentiekader, de een vind dat een paard kan springen als hij over het hout komt, de ander vind dat een paard pas kan springen als hij een technisch ingewikkeld parcours makkelijk rondkomt en daarbij sprongen maakt volgens het boekje.waar idd de mensen het vandaan halen dat friezen niet kunnen springen??

Wat een mooie hindernissen ook 
Reenarulez schreef:Gaaf heWat een mooie hindernissen ook
Vind het er wel heel leuk uitzien, een fries die springt, rijd zelf ook 3 friezen, maar het zou levensgevaarlijk zijn om die voor een hindernis te zetten![]()
Gelukkig werd ze daarna heel enthousiast!!
Maar ik vind springen zelf ook super dus dat zit wel goed
alleen echt mooi beestje die fries dan die nu springt op de foto's *jaloers* }>