0zzy @ work met fasty_lover

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

as_trid

0zzy @ work met fasty_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 17:43

aan gezien ik niet op me eigen naam kan Verward moet ik maar even op me zus der naam
hij is een beetje bang voor de camara maar ja het ging heel goed
en let niet teveel op me houding ik kan niet goed zitten op dit zadel het is een beetje kort aan de achterkant Knipoog

Afbeelding
hier ging ik net lichtrijden... Tong uitsteken

Afbeelding
deze vind ik echt mooi Haha!

Afbeelding
Lovers

Afbeelding
deze is mooi alleen mijn houding Bloos

Afbeelding
uhm.. me gezicht Schijnheilig

Afbeelding
Lachen

Afbeelding
hellup de camara.. Cool

Afbeelding
oke let dus niet op me gezicht..

Afbeelding
zo niet te vrolijk.. Vork

dit waren ze Pling

DiantaM

Re: 0zzy @ work met fasty_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:44

Moeilijk hè nicole? Er zaten hele rustige stukjes tussen, en dat zag er erg netjes uit. Lijkt me echt lastig om op hem te rijden, het was zeker jouw eerste keer? Ik blijf het alleen vreemd en eng vinden hoe hij zijn achterbenen wegzet.

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:48

ziet er goed uit leuk pony'tje
alleen je handen iets meer naar voren en omhoog kijken Haha!

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 17:49

Tulandro schreef:
Moeilijk hè nicole? Er zaten hele rustige stukjes tussen, en dat zag er erg netjes uit. Lijkt me echt lastig om op hem te rijden, het was zeker jouw eerste keer? Ik blijf het alleen vreemd en eng vinden hoe hij zijn achterbenen wegzet.

ja het is heel moeilijk om op hem te rijden maar het was me 2de keer en ik vond al dat hij veel beter liep dan vorige week
ja hij zet idd ze benen heel raar neer vooral in de galop is het is maf Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:52

heey leuke foto`s joh ziet er goed uit..

Snel een keer foto`s van mij maken he Knipoog

suc6 verder.. het gaat echt de goede kant op Haha!

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 18:32

Kimmie_girl schreef:
heey leuke foto`s joh ziet er goed uit..

Snel een keer foto`s van mij maken he Knipoog

suc6 verder.. het gaat echt de goede kant op Haha!

ja is goed hoor .. ik probeer wel een keer op woensdag ofzo Haha!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:39

Smalle pony of niet? Had alleen nog wat commentaar want ik vind het er een beetje opgekropt uitzien. Net of je constant je pony bij je houd...komt via de fotos niet over als ontspanning bij ruiter en pony...

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 18:49

Hermesdeux schreef:
Smalle pony of niet? Had alleen nog wat commentaar want ik vind het er een beetje opgekropt uitzien. Net of je constant je pony bij je houd...komt via de fotos niet over als ontspanning bij ruiter en pony...

ik rij hem nog niet zo lang en meestal maar een keer per week,daarbij loopt heel erg te tulten dart is hem geleerd en dan is het heel moielijk om ontspannen te zitten je mooet heel voorzichtig rijden anders gaat hij alleen maar snel tulten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:56

Sorry, maar dit snap ik dus echt niet he Verward
Er is een hele scene op stal dat er zo goed mee om gegaan moet worden dat het beestje 5 gangen heeft, vervolgens gaat iedereen erop rijden. Ik dacht dat jou tante (Kimberley) jou daarmee ging begeleiden aangezien ze daar ervaring in had?

Wat mij ook het verstandigste lijkt Lips are sealed ?

Ps. die neusriem kan ook zeker 2 gaatjes hoger Sigaar .

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 19:08

je zet je handen echt erg vast lijkt het op de foto's,ook loopt de pony echt niet in een lekkere houding.
handen stuk naar voren,zelf dragen en wat meer meegeven,dan kun je je pony ook met wat meer lengte in de hals rijden,want nu loopt hij echt opgekropt,en dan rij je ook meer naar de ontspanning toe.

vind het wel een leuk pony'tje Lachen

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:39

Waar komt nou dat verhaal van die 5 gangen vandaan eigenlijk? Ik zal er geen verstand van hebben of ik zie het zeker niet. Wel dat ie telgang loopt maar dat is toch niet goed ?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:50

windhond schreef:
Waar komt nou dat verhaal van die 5 gangen vandaan eigenlijk? Ik zal er geen verstand van hebben of ik zie het zeker niet. Wel dat ie telgang loopt maar dat is toch niet goed ?!

Dat verhaal kregen ze mee toen ze hem kochten dacht ik, en toen hoorde ik dat ze dat eruit wilden gaan rijden. Wat dus eigenlijk onmogelijk is, dus moesten ze er goed mee leren omgaan. En daar zou de tante van Kim mee gaan helpen. Telgang is idd niet goed nee, dat is er meestal ingereden.

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 22:07

ShannaY schreef:
windhond schreef:

Dat verhaal kregen ze mee toen ze hem kochten dacht ik, en toen hoorde ik dat ze dat eruit wilden gaan rijden. Wat dus eigenlijk onmogelijk is, dus moesten ze er goed mee leren omgaan. En daar zou de tante van Kim mee gaan helpen. Telgang is idd niet goed nee, dat is er meestal ingereden.

misschien krijg je het er idd niet uit maar je kan het op z'n minst proberen Pling

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:18

heey leuke foto's hoor ik heb je zien rijden en het zach er echt nettjes uit hoor Knipoog
ga zo door dan kom je er wel Haha!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 10:13

Pff lijkt me ook erg moeilijk een 5 ganger Bloos!
Maar hij is wel heel erg leuk! Ja

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 10:21

cool paardje, mooi hoofdje, jah een 5-ganger, apart haha, nou jah, veel plezier (commetaar is al gegeven!) Vork
dag dag

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 10:30

was dat niet een verkooppraatje dan ? Volgens mij is het een draver en die lopen allemaal zo onder het zadel en om dat dan tolten te noemen....tja ik weet niet

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 10:35

Is hij trouwens klinisch gekeurd ?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 10:38

ShannaY schreef:
windhond schreef:

Sorry maar de manier van me tante werkt bij mij niet.. En ik ga dus ok niet met hem tolte.. Liset heeft me woensdag in de les heel goed met hem geholpen en het ging ook heel goed.
Zaten hele goede stukjes tussen Haha!

@ de gene die zij at die opgepropt liep Knipoog
En buiten dat dat die wat opgepropt loopt je moet ozzy naar beneden rijden en rond blijven lopen want anders raakt hij in paniek als die zijn hoofd omhoog gaat doen en gaat die tolte.
En voor nicole is het rijden natuurlijk ook erg moeilijk nu op hem omdat ze meestal maar 1 keer per week op hem rijd en dus moet ze steeds weer opnieuw zijn gangen en zijn marnier van lopen weer zien te vinden..
Maar ik vind het er goed uit zien hoor nicole Haha!

Dit is allemaal niet als een aanval bedoelt maar als een : Ter info Vork

@ windhond ja hij is gekeurt bij appaloosafan hier op bokt en bij haar is die goed gekeurt en wij hebben gelijk nadat zij hem terug gebracht heeft vanwege zijn tolt heeft anita hem gekocht Knipoog

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:34

zet ja handen rechtop en zet ze niet zo vast op de manenkam en het zadel. stuur met je zit en benen en trek niet je binnenhand naar je buik. verder vrolijk blijven lachen!! Haha!

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:35

ja niet zo boos kijken! paardrijden is leuk! en handen niet vastzetten, gewoon doorrijden

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 14:30

mickeytje schreef:
je zet je handen echt erg vast lijkt het op de foto's,ook loopt de pony echt niet in een lekkere houding.
handen stuk naar voren,zelf dragen en wat meer meegeven,dan kun je je pony ook met wat meer lengte in de hals rijden,want nu loopt hij echt opgekropt,en dan rij je ook meer naar de ontspanning toe.

Helemaal mee eens Ja

Erg leuke pony hoor Lachen

Imerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 17:21

hey dit is toch het paardje van fam/kennis van Esmeralda hier op bokt?? of heb ik het mis?? verhaal klonk me zo bekend in de oren.
Wel een mooi paardje, maar er straalt wel wat spanning vanaf.
Ik ga geen heel verhaal met commentaar afleveren, want dat is al gedaan.
Maar wens je wel veel plezier en succes met het paardje.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:56

zo zal ook nog effe wat neer zetten Haha!
het is een erg lief paardje, kan niks anders zeggen Knipoog
maar iedereen rijdt erop, dan komt die en dan weer die, o ja ik kom ook nog effe kijken of hij kan tolten Haha! (ben na 5 min afgestapt, paardje snapt er de ballen niet meer van)
Het is absoluut geen draver, daarvoor zijn zijndrafpassen gewoon te kort. Doordat hij zijn gangen door elkaar haalt (iedereen rijdt op zijn manier, het word niet duidelijk voor hem) loopt hij raar.
Mijn persoonlijke menig is: kimberly en anita blijf lessen en rij er gewoon samen op en niet nog meer mensen. Dan over een poosje zal hij zich ontspannen en word het voor hem allemaal duidelijk.
Mijn advies hielp wel degelijk, maar daar blijven kim en ik in mening van verschillen Haha!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:11

Netjes hoor!