Ik op Ro!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charmotte

Ik op Ro!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 17:40

Afbeelding
Ik met Ro..

Afbeelding
Die balkjes zijn echt een probleem Koe ze wil er nooit langs want ze zijn natuurlijk heel erg eng Clown hier gaat ze er wel langs.. in stap gaat het beter dan in draf.. en op de rechterhand gaat het veel beter dan op de linkerhand..

Afbeelding
Hier op de linkerhand in draf vlak voor de balkjes..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben nog niet echt met nageven enzo bezig.. Het is geen makkelijk paard, ze heeft nogal een gebruiksaanwijzing Haha! In het begin liep ze steeds onder me uit, viel ze in draf steeds terug naar stap, schoot ze steeds opzij, aandraven ging zelfs al niet helemaal goed.. maar dat doet ze nu allemaal niet meer, ik heb nu de knopjes wel gevonden Knipoog
Er stond een vrouw te kijken die niet bij ons op stal rijdt en die zei; dat is volgens mij wel een heel braaf paard he Haha! Dus ik ben allang blij dat het zo goed gaat! Pling
Ze is trouwens drachtig dus vandaar dr buikie Knipoog

Vinden jullie dat ik tekort zit? Ik heb mn beugels al een keer een gaatje langer gedaan maar dat vond ik niks.. Maar misschien moet ik eraan wennen..?
Tips over mn houding zijn welkom!! Bloos

Anoniem

Re: Ik op Ro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:42

Ik vind je beugels wel íets te kort zitten, zou liever zien een gaatje korter... Je handen dichtdoen trouwens, (op de meeste foto's) heb je je teugels alleen vast met je vinger toppen zegmaar...
Goed trouwens, dat je zo vooruit bent gegaan met Ro. Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:46

Hee is dit heel toevallig Rojantha [of zo iets? ] van Merilyn!? Want daar lijkt ze echt heel erg veel op!
Oefening baart kunst! Veel succes nog met rijden!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 18:16

Ja dat is haar ook margon Haha!

ja ik heb best moeite met mn handen.. ik zat eerst heel erg naar voren, gelukkig gaat dat nu een stuk beter Ja maar nu loop ik weer te k*tten met mn handen Clown maar als ze haar veulentje heeft gehad ga ik ook les nemen.. Lachen

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:34

Benen op de singel en hakken uitdrukken... Het lijkt erop dat als je drijft je dan je hakken op trekt. Verder vind ik jullie een leuke combi!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 18:44

Daphne18 schreef:
Benen op de singel en hakken uitdrukken... Het lijkt erop dat als je drijft je dan je hakken op trekt. Verder vind ik jullie een leuke combi!

Ja klopt, daar moet ik echt op gaan letten Bloos
Bedankt Lachen