galop of draf?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

galop of draf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 18:14

hoi

mijn pony heeft moeite met de nageeflijkheid, nu merk ik dat ik veel galop training doe de draf automatisch ook beter wordt, ook rijdt ik veel tussen 2 balkjes en dan verruim ik bijvoorbeeld naar 5,4,3 passen in de galop. nou vroeg ik me af of het wel goed is veel galoptraining? de draf heeft ze ook wel moeite mee maar zoals ik al zei na de galop gaat dat al een stuk beter en zet ze ook meer de achterhand eronder, ik wil graag weten of meer mensen zo trainen? Knipoog

Biepje

Re: galop of draf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:23

wel, als jouw pony makkelijker loskomt in galop, waarom niet dan? ik doe het niet omdat mayano er erg heet van wordt, maar ik vind het een even goede methode als eerst lang draven en daarna pas galop!

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 18:27

Haha! oke dan, mijn pony blijft in galop meestal meer bij de les, aan de longe oefen ik trouwens wel veel draf dan gaat het ook makkelijker naar mijn idee. Knipoog

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:31

ja, super toch! zolang je ook maar veel oefent op de draf natuurlijk Tong uitsteken