Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
cprosman schreef:Tja....verkopen. Mwah.
Iedereen riep altijd: "wat een gouden pony, dat tref je nooit meer"
Het gaat ook weken goed.....en dan opeens een keertje. Anderzijds is het een dier en dat kun je altijd iets hebben. Verder is hij erg lief voor haar, werkt voor haar, springt graag etc. Het is nu echt even een trucje van uitproberen. Lastige is dat ik dat wel op kan pakken, hij mag het geintje best doen maar dan na de les mag hij lekker nog een half uurtje met mij aan het werk. Uiteindelijk heb ik de langste adem. Maar het geeft wel onzeker gevoel (ook voor een ouder om te zien als je kind valt) en hij probeert haar uit, eigenlijk moet zij het afstraffen en dat is nog het moeilijke. Ik denk dus dat ik bij moet blijven rijden, desnoods toch vooraf vaker longeren, niet dat hij nu echt supervoorwaarts is maar toch net even iets van actie eruit, desnoods dan even opjutten dat hij kan bokken en gek kan doen. En zorgen dat mijn dochtertje goed les blijft krijgen en sterker zal worden. Wil natuurlijk absoluut niet dat zij bang wordt en gevaarlijke vallen maakt.

was woensdag.....zij was de 1e in de les....er volgden er nog 3 (van de 6 totaal)
nog een meisje die echt heel erg naar in de rengalop ervanaf ging
gijsenkim schreef:Ik denk dat je gelijk hebt.
De pony is gewoonweg niet betrouwbaar genoeg. Kan je twee dingen doen. OF verkopen OF aanhouden en wachten tot je dochter wat sterker en groter is![]()
![]()
![]()
Tips om van een onbetrouwbare pony een betrouwbare pony te maken heb ik niet, het is een stukje karakter en dat kan je nou net niet veranderen.
)Citaat:Je zegt dat het, in perioden, een gouden pony is.
Maar in de perioden dat hij dat niet is?