Ik had gisteren ponyclubles, en ik vond dat ik Sander nu eindlijk wel is aan de teugel moest rijden, dus ik ging het daarom vragen. Ik vroeg het dus!
Ik:
Bianca, Ik wil Sander graag aan de teugel, hoe moet ik dat doen?
Bianca
Je zult het misschien wel niet leuk vinden, maar je moet hem dan van achteren meer naar voren rijden
ik
En hoe moet ik dat doen dan?
Bianca
Bij tikken van achteren, en voren lichtjes tegenhouden, probeer maar is
Ik ging het dus proberen zonder enig resultaat,
Bianca ging me even helpen. Zij nam de teugels, en ik moest goed drijven en mijn kuiten eraan houden! Hij kwam heel mooi, ik zag een mooie ronde nek voor me. Toen liet ze hem los, en ik zag de rechte nek weer voor me! Eh.. Dat was niet de bedoeling. Ik was toch nog erg bezig, met spelen in mijn teugels. Toen bedacht ik dat Bianca net de teugels had, en ik mijn benen gewoon, dus het moest aan mijn teugels liggen. Ik pakte hem iets steviger in zijn mond, en jahoor het mooie ronde nekje zat voor me. Ik voelde dat die mooi aan de teugel liep.
Citaat:Het bleek dus dat ik veel te zacht voor hem was. Ik moet nu wat strenger voor hem worden!
Ik heb erg veel zin om de volgende keer weer te gaan oefenen, wat morgen zal zijn!
Nu zal je denken, wat is hier de bedoeling van? Wat ik wil vragen is, hoe rijden jullie hem aan de teugel, en wat hebben jullie in je hand als die komt.. Ik ben met aan de teugelrijden nog een beginner dus houd het makkelijk voor mij!
Groetjes Marije!
anders kun je niks. Dan kun je aanvragen. Zelf rijd ik LDR.