Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Veel succes ermee. 

tyson20 schreef:Stomme vraag maar wat is teugelkreupel? Ze is op rechtsvoor afgekeurd. Toen ik gister reed heb ik stalgenootjes laten kijken en niks gezegt van rechtsvoor,ze zagen eigenlijk niks byzonders maar als ze wat moesten zeggen zouden ze zeggen dat rechtsvoor wat minder was. Ik ga straks de dierenarts maar bellen en fotos laten maken van dat been,dan weet ik het zeker. Misschien heeft ze zich net per ongeluk verstapt ofzo,maar dat het nou net het been is wat toen is afgekeurd

tyson20 schreef:De aankoopwaarde van dit paard was niet hoog,de dierenarts zei daarom dan fotos laten maken zonde was op zon aankoopprijs. Je hebt gelijk crossmonster,ik had beter eerst fotos moeten laten maken.maar ja,zit nu in dit schuitje. Vandaag liep ze weer wat passen kreupel toen ik van hand veranderde,heb wel met los teugeltje gereden. toen ben ik eraf gestapt en aan de hand gedraafd,en toen was rechtsvoor ook niet helemaal zuiver. Kreupel kon ik niet zeggen,maar okee ook niet

tyson20 schreef:Ik zit zo eens te lezen bij teugelkreupel,en krijg het idee dat dat het kan zijn. Toen ik haar in de bal los liet narijden,ging ze draven,niks te zien. Sinds een maand hield ik me teugels veel strakker,moest van nieuw lesgever. Sinds die tijd is het ook