Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Nee ik weet het ook niet...
Biepje schreef:nou nou, mijn bedachte oplossing: draag steeds een zweep bij je, ook als ze heel vrolijk en vooruit is, op het moment dat je haar voelt vertragen geef je eerst been, doet ze het dan niet direct een tik. leer haar een constant tempo aan te houden.
) Misschien zou ik het ooit eens moeten proberen, maar dan ben ik bang at ze straks neit meer zonder kan... Trouwens bedankt allemaal!
,, (Bienotje
) Inderdaad,, ze kan heel erg snel omslaan, ook als ze niet hengstig is... Beledigd zijn, dat lees ik veel. Hoe zit dat dan precies?? Op wat voor momenten is ze beledigd,, wat heb ik gedaan om haar te beledigen?? Trouwens allemaal bedankt voor de reacties! Maar als ik met zweep ga rijden,, denken jullie niet dat ze fel reageert?(aangezien er nog nooit met weep gereden is,,) En inderdaad,, sommige mensen geageren lacherig dat die speedy van mij door mezelf sloom genoemd wordt
Ik rijd eigenlijk nooit een week elke dag... Soms doe ik niet zo veel en soms aat ze 's ochtends lekker los in de bak (Waar ze ook opgejaagd wordt) Maar ik rijd zeker 5 keer per week serieus...