Commentaar mag, wel met enige inhoud...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik vind het er trouwens wel netjes uitzien voor zover ik kan beoordelen vanachter de computer. Leuke merrie!
Lyte schreef:In welke klasse rijd je? Dan is het wat makkelijker te beoordelenIk vind het er trouwens wel netjes uitzien voor zover ik kan beoordelen vanachter de computer. Leuke merrie!
xdominiquex schreef:Ik vind het een erg leuk paard en je hebt haar lekker aan het lopen!
Veel succes in het L2 zal wel niet zoveel problemen geven denk ik toch ?
Hoe oud is de merrie ?

en ik ben ook een paar keer bi jde jury geroepen.. of ik wel wist dat ik achterwaarts moest.. haha.. Toen ik het hele verhaal uitlegde toonden ze wel begrip en gaven ze een 3 .
gijsenkim schreef:Je kinbandje zit te los joh![]()
![]()
![]()
Ziet er prima uit hoor
Maar wel veilig, daar zeg ik niks over talented schreef:gijsenkim schreef:Je kinbandje zit te los joh![]()
![]()
![]()
Ziet er prima uit hoor
Aah, t zijn gewoon belachelijke dingen voor de dresuur: die valhelmenMaar wel veilig, daar zeg ik niks over
) ietwat naar binnen en kantelt daaarbij zijn hoofd.Misschien iets meer op de buitenteugel nemen en recht stellen.Ook op de foto waar je aan het wijken bent loopt ie volgens mij een klein beetje over de buitenkant weg, misschien wat meer begrenzen met je buitenbeen.Wel een super merrie om te zien hoor.En mooi voorwaarts gereden!!!
kadans16 schreef:Heej chique paardje, ziet er mooi uit!
Op de laatste foto lijkt het alsof je paard zn hoofd kantelt.Naar mijn idee valt hij (zij eigenlijk) ietwat naar binnen en kantelt daaarbij zijn hoofd.Misschien iets meer op de buitenteugel nemen en recht stellen.Ook op de foto waar je aan het wijken bent loopt ie volgens mij een klein beetje over de buitenkant weg, misschien wat meer begrenzen met je buitenbeen.Wel een super merrie om te zien hoor.En mooi voorwaarts gereden!!!