Helaas was het een beetje raar weer, geen regen, maar wel weinig licht, dus de foto's zijn niet optimaal, maar ik wil ze toch laten zien 
We zijn vooral bezig met het actief krijgen op het been.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Helaas was het een beetje raar weer, geen regen, maar wel weinig licht, dus de foto's zijn niet optimaal, maar ik wil ze toch laten zien 

Mayo schreef:Volgens mij ziet het er goed uit, maar het is jammer genoeg nogal slecht te zien
Ik heb gelukkig foto's van mijn les. Had haar nog nooit aan het werk gezien. Alleen thuis, maar dat is altijd minder dan als je weg bent voor les 
Lag normaal zowat op haar kont
Zodra ik dat ook doe valt ze heel erg terug in tempo en kruipt ze het liefst achter mijn been.
Je had het weer ook niet mee, ik kijk al uit naar lesfoto’s in de zon.
Diana_Mabel schreef:Je weet al wat ik ervan vind
Je had het weer ook niet mee, ik kijk al uit naar lesfoto’s in de zon.
Dit ziet er al zoveel actiever uit.irene schreef:Een heel verschil met wat ik tijdens de wedstrijd in de bak zagDit ziet er al zoveel actiever uit.
En loperig, tjaaa wees maar blij dat je op actie eindelijk reactie krijgt. Nu nog iets teveel misschien maar dat perfectioneer je in de loop der tijd wel verder.
ja dat was een ander uiterste
FuRyoMaRLoeS schreef:Beetje slecht te zien, maar het is in ieder geval niet echt ontspannen. Het lijkt alsof ze nogal onder je uit loopt!

masja schreef:FuRyoMaRLoeS schreef:Beetje slecht te zien, maar het is in ieder geval niet echt ontspannen. Het lijkt alsof ze nogal onder je uit loopt!
Hmm, nu zoveel mensen het zeggen ga ik toch anders naar de foto's kijken, maar ik zie het echt niet. Enige wat ik zie is een paard wat haar achterhand er super bij heeft.
Waaraan kan ik zien dat dit oogt als onder mij uit lopen? Dan kan ik daar beter op letten met foto's plaatsen.
Citaat:
Als je goed kijkt naar het paard en ook de ruiter zie je dat het er gespannen uit ziet. Rommelig en het paard gaat te vlug dit is een beeld wat ik krijg als ik de foto's zie. Pak deze foto en leg dit naast een foto van iemand anders in draf en zoek de verschillen. Het kan ook aan de camera en de instellingen liggen maar dat denk ik niet.
Dat je paard op een foto een goed achterbeen heeft vind ik tegenvallen omdat er zoveel spanning in zit. Het is geen ontspannen fijne beweging maar meer vluchtgedrag. Als ze erg snel en loperig gaat heeft ze ook geen tijd om je hand te volgen. Ik denk dat je instuctrice dat ook wel ziet.
Nogmaals het zijn momentopnames die niet fijn zijn kan aan camera (trage sluitertijd) of het niet fijn rijden die dag.

gabyfedde schreef:Ik zal ook maar eens wat commentaar leveren dan![]()
Tiara liep, zeker op het laatst, achter zeer actief. Ze liep zeker niet onder Masja uit.
De fotokwaliteit is inderdaad niet denderend (als ik de loterij win komt er een Canon...). Ik zoek nog sponsors....