Tiara @ work tijdens de les

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

masja

Tiara @ work tijdens de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 12:54

Had gisteren les, Gaby (GabyFedde) was mee en de had heel slim haar camera meegenomen Lachen Helaas was het een beetje raar weer, geen regen, maar wel weinig licht, dus de foto's zijn niet optimaal, maar ik wil ze toch laten zien Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We zijn vooral bezig met het actief krijgen op het been.

Mayo

Re: Tiara @ work tijdens de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:00

Volgens mij ziet het er goed uit, maar het is jammer genoeg nogal slecht te zien Haha!

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:00

ziet er mooi uit! zo te zien is ze goed aan het been en lekker actief of niet? probeer goed achterover te gaan zitten, dan drijf je met je zit nog beter! succes!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:01

Beetje van veraf, maar het ziet er een beetje loperig uit. Geen ontspanning. Misschien omdat het paard voor het been moet komen maar dat viel me op...

masja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 13:08

Mayo schreef:
Volgens mij ziet het er goed uit, maar het is jammer genoeg nogal slecht te zien Haha!

Hihi, ja helaas is het wat mindere kwaliteit... Maar ja Lachen Ik heb gelukkig foto's van mijn les. Had haar nog nooit aan het werk gezien. Alleen thuis, maar dat is altijd minder dan als je weg bent voor les Lachen

Achterover zitten, nee, dat moet er juist uit. Voor mijn gevoel moet ik met mijn neus tussen haar manen liggen, dan zit ik rechtop Bloos Lag normaal zowat op haar kont Bloos Zodra ik dat ook doe valt ze heel erg terug in tempo en kruipt ze het liefst achter mijn been.

Loperig. Hmm, je bent niet de 1e die het zegt. Toch voelde het niet zo. Misschien komt het doordat de aanleuning niet echt optimaal was. Pas aan het einde van de les wilde ze van voor ook lekker ontspannen.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:23

Je weet al wat ik ervan vind
Bloos Je had het weer ook niet mee, ik kijk al uit naar lesfoto’s in de zon.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:27

Is een leuk beestje.

Jammer dat alle foto's net van het verkeerde moment zijn daardoor krijg je een raar beeld. Jammer want denk niet dat het nodig is. Nu komt het erg loperig en rommelig over.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:50

ik vind dat het paard te hoog loopt ik zie het altijd liever laag en rond en ja ik vind het ook loperig eruit zien
maar veder wel een leuk beessie

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:53

ik vind het doel van de les zeker behaald!
ziet er goed actief uit!
toppie Haha!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 14:13

Diana_Mabel schreef:
Je weet al wat ik ervan vind
Bloos Je had het weer ook niet mee, ik kijk al uit naar lesfoto’s in de zon.

Ik kijk vooral uit naar de zon Haha!

Ik heb een paard het liefst laag als het dan ook betekend over de rug. Tiar agebruikt haar rug erg goed, alleen heeft ze (mede ook doordat ze pas 4,5 is) nogal eens moeite om rustig mijn hand te volgen. Daar zijn we ook best mee bezig, maar eerst voor het been krijgen.

Misschien heeft het inderdaad zoals Prisca al zegt met het moment van de foto te maken en ze zijn ook niet helemaal scherp Bloos

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:50

Een heel verschil met wat ik tijdens de wedstrijd in de bak zag Knipoog Dit ziet er al zoveel actiever uit.
En loperig, tjaaa wees maar blij dat je op actie eindelijk reactie krijgt. Nu nog iets teveel misschien maar dat perfectioneer je in de loop der tijd wel verder.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 22:41

irene schreef:
Een heel verschil met wat ik tijdens de wedstrijd in de bak zag Knipoog Dit ziet er al zoveel actiever uit.
En loperig, tjaaa wees maar blij dat je op actie eindelijk reactie krijgt. Nu nog iets teveel misschien maar dat perfectioneer je in de loop der tijd wel verder.

Bloos ja dat was een ander uiterste Bloos

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 22:49

Beetje slecht te zien, maar het is in ieder geval niet echt ontspannen. Het lijkt alsof ze nogal onder je uit loopt!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 12:39

FuRyoMaRLoeS schreef:
Beetje slecht te zien, maar het is in ieder geval niet echt ontspannen. Het lijkt alsof ze nogal onder je uit loopt!

Hmm, nu zoveel mensen het zeggen ga ik toch anders naar de foto's kijken, maar ik zie het echt niet. Enige wat ik zie is een paard wat haar achterhand er super bij heeft.

Waaraan kan ik zien dat dit oogt als onder mij uit lopen? Dan kan ik daar beter op letten met foto's plaatsen.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 12:54

Leuk paard, alleen het ziet eruit alsof ie echt veel te snel gaat. Ik rijd altijd afwisselend, meestal normaal tempo en af en toe versnellen, komt ie ook van op en been en hij blijft dan gewoon onder je lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 13:09

IK heb niet alles doorgelezen, dus ik kan wat dubbel zeggen Clown
Maar je zit voorover, dat is jammer..
En over het actief krijgen op het been, veel over gangen rijden, draf, stap, draf stap, bijna stap, midden draf.. werkt echt!
Erg leuk paardje!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 13:23

wat loopt ie leuk joh, geinig

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 13:29

Ik zal ook maar eens wat commentaar leveren dan Whoosh!

Tiara liep, zeker op het laatst, achter zeer actief. Ze liep zeker niet onder Masja uit.

De fotokwaliteit is inderdaad niet denderend (als ik de loterij win komt er een Canon...). Ik zoek nog sponsors.... Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 13:39

masja schreef:
FuRyoMaRLoeS schreef:

Hmm, nu zoveel mensen het zeggen ga ik toch anders naar de foto's kijken, maar ik zie het echt niet. Enige wat ik zie is een paard wat haar achterhand er super bij heeft.

Waaraan kan ik zien dat dit oogt als onder mij uit lopen? Dan kan ik daar beter op letten met foto's plaatsen.

Als je goed kijkt naar het paard en ook de ruiter zie je dat het er gespannen uit ziet. Rommelig en het paard gaat te vlug dit is een beeld wat ik krijg als ik de foto's zie. Pak deze foto en leg dit naast een foto van iemand anders in draf en zoek de verschillen. Het kan ook aan de camera en de instellingen liggen maar dat denk ik niet.

Dat je paard op een foto een goed achterbeen heeft vind ik tegenvallen omdat er zoveel spanning in zit. Het is geen ontspannen fijne beweging maar meer vluchtgedrag. Als ze erg snel en loperig gaat heeft ze ook geen tijd om je hand te volgen. Ik denk dat je instuctrice dat ook wel ziet.

Nogmaals het zijn momentopnames die niet fijn zijn kan aan camera (trage sluitertijd) of het niet fijn rijden die dag.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 14:07

Citaat:

Als je goed kijkt naar het paard en ook de ruiter zie je dat het er gespannen uit ziet. Rommelig en het paard gaat te vlug dit is een beeld wat ik krijg als ik de foto's zie. Pak deze foto en leg dit naast een foto van iemand anders in draf en zoek de verschillen. Het kan ook aan de camera en de instellingen liggen maar dat denk ik niet.

Dat je paard op een foto een goed achterbeen heeft vind ik tegenvallen omdat er zoveel spanning in zit. Het is geen ontspannen fijne beweging maar meer vluchtgedrag. Als ze erg snel en loperig gaat heeft ze ook geen tijd om je hand te volgen. Ik denk dat je instuctrice dat ook wel ziet.

Nogmaals het zijn momentopnames die niet fijn zijn kan aan camera (trage sluitertijd) of het niet fijn rijden die dag.

Mee, eens Ja
Het lijkt wel als of je in een soort van middendraf zit Scheve mond
Kan allemaal momentopnam zijn hoor maar tog Scheve mond
[/quote]

masja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 00:14

gabyfedde schreef:
Ik zal ook maar eens wat commentaar leveren dan Whoosh!

Tiara liep, zeker op het laatst, achter zeer actief. Ze liep zeker niet onder Masja uit.

De fotokwaliteit is inderdaad niet denderend (als ik de loterij win komt er een Canon...). Ik zoek nog sponsors.... Haha!

Gelukkig, jij was er bij. Ik kreeg al helemaal de kriebels. Tiara liep volgens José (instructrice) ook helemaal niet onder me uit. Dat er spms spanning is dat klopt, maar dat is meer balans zoeken dan dat ze voor mijn been wegloopt.

Ik ben heel blij met de foto's Gaby! Die loterij hoef je niet te winnen voor de camera, we hebben gewoon beter weer nodig Lachen