hakken uitdrukken

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

PattyOosten schreef:Leuk! Hij is behoorlijk aan de maat, of niet? En wat gebeurde er op de 5e foto van boven? Je gaat daar wel erg ver naar achter zitten, en kijkt ook ergens naar, moest ie gaan schrikken?

lowara schreef:oei, je dekje verschuift wel flink of niet?
wel een gaaf beest, Lijkt mij geen kleine Fries.
hij is idd groot ja
En loopt heel lekker
cornelie schreef:Leuk paard![]()
Maar het zadel lijkt wat te smal. Hierdoor komt de voorkant omhoog, ligt het zadel niet in evenwicht, wordt jij achterop de lepel geduwd, kom je in een stoelzit te zitten etc. Met een goed passend zadel zal het nog beter gaan.
Tulandro schreef:cornelie schreef:Leuk paard![]()
Maar het zadel lijkt wat te smal. Hierdoor komt de voorkant omhoog, ligt het zadel niet in evenwicht, wordt jij achterop de lepel geduwd, kom je in een stoelzit te zitten etc. Met een goed passend zadel zal het nog beter gaan.
Ja, je ziet duidelijk dat dit zadel niet geschikt is voor het paard en voor jou, je zit normaal veel anders.
Leuke combi zijn jullie, succes nog verder! LovePollY schreef:Hee dat komt me bekend voor.. waar is dat?![]()
mooi paard heb je hoor! en een heel mooi dekje, staat ook heel mooi!
het is stal Schouten in Zwijndrecht 

_babette_ schreef:hay leuke foto's en een leuk dekje effe een vraagje is dat in zwijndrecht tegenover de intratuinop de grens van zwijndrecht en ambacht want het komt me wel bekend voor nou
groetjes
en staat ook leuk!! hahah je haar is leuk hoor !

) 
Staat leuk, Wit op Zwart