Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Biepje schreef:misschien kan je eens gewoon vaak door een S van hand veranderen, zo hoeft ze maar even te buigen. die s'en kan je dan steeds meer omvormen tot een volte. verder denk ik ook dat veel longeren (je hebt het al aangegeven), ook wel kan helpen. neem je les?

Chade schreef:Les is helaas voor mij geen optie, maar met die door een S van hand veranderen schiet ik niks mee op. Ze doet het niet als ze al van de hoefslag af is maar nog op de hoefslag. Het is niet zo dat ze opeens in het midden van volte niet meer wil, het begint dus echt met het draaien er naar toe. Toch bedankt voor je reactie.

beautylover schreef:ik moest altijd heel erg op mijn linkerbeugels steunen dan,zelfs een beetje overdreven naar links hangen...
duurde even...maar nu is rechts bijna een makkelijke kant geworden
pammy schreef:Ik kreeg van bets een goeie tip: vanuit een hoek naar A of C rijden en dan denkbeeldig pionetjes op die lijn zetten en daar om heen rijden. Je moet haar dan telkens omstellen.