[color=#FFFF00]thanx.....
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Alacairion schreef:Geen slof asjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft!!!!
niet doeeeeeeeeeeeeeeen!
Oke dat wilde ik even kwijt.

Milkaatjuh schreef:Alacairion schreef:Geen slof asjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft!!!!
niet doeeeeeeeeeeeeeeen!
Oke dat wilde ik even kwijt.
Ze zei toch ook dat ze er geen heeft
VValar schreef:Wat heeft het wel of niet gebruiken van een slof met jouw vraag te maken?
Fjorden hebben een lagere halsaanzet dan het gemiddelde rijpaard. Daar komt ook nog eens bij dat ze een korte hals hebben dus je zult meer moeite moeten doen om je paard in de aanleuning te krijgen dan bij een paard die deze fysieke belemmeringen niet heeft.
Rij je paard goed van achter naar voren. Daarmee bedoel ik dat je flink voorwaarts zult moeten rijden want met sloffen door de bak zul je nooit de achterhand erbij rijden -> je paard nagefelijk maken. Probeer je paard bewerkelijk te maken. Vraag stelling en buiging om je binnenbeen in de hoeken en op voltes. Geef hierna weer na -> als je paard vast houdt, laat jij los (ophouding met binnenhand; niet naar beneden maar naar voren richting de manenkam). Verder wil ik je adviseren om eens een keer les te nemen en jouw vragen aan je instructeur voor te leggen. Die zal het veel beter uit kunnen leggen dan wij Bokkers hier kunnen opschrijven.