Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mrietjesueel schreef:Les nemen is een indirekt antwoord.
Maar als er niet meer inzit dan dat duik ik wel de boeken in.
. Een paard is geen recept voor beginners, dat je even in een pagina uitlegt.runningkawa schreef:Genoeg ervaring, vandaar ook de tip
En jaja, boeken lossen alles op
vooral als je net tegen wat anders aan loopt als standaard...
Mrietjesueel schreef:In de boeken die ik heb staat het alleen allemaal zo droog en oppervlakkig beschreven.
Om te lezen over 'wijken voor druk' moet ik naar de bieb...
klomp schreef:Mrietjesueel schreef:
Om te [b]lezen over 'wijken voor druk' moet ik naar de bieb[/b]...
zoiets kun je niet vanuit een boekje aanleren, voor elk paard is er een andere gebruiksaanwijzing.
Mrietjesueel schreef:Praktische info over het aanleren VAN HULPEN AAN PAARDEN. Dus niet WAT er bereikt moet worden, maar HOE dat bereikt wordt.
Ik hoef nix aan te leren. Nu nog niet iig.
Mrietjesueel schreef:LEZEN! LEZEN OVER! Nix aanleren, nix meteen de dag erop in de praktijk toepassen!
Ik vraag een slotje, iedereen leest precies wat hij/zij wil dat er staat...
Anoeska schreef:Mrietjesueel schreef:LEZEN! LEZEN OVER! Nix aanleren, nix meteen de dag erop in de praktijk toepassen!
Ik vraag een slotje, iedereen leest precies wat hij/zij wil dat er staat...
Nee, mensen lezen niet wat ze willen dat er staat, maar jij wil alleen maar antwoorden die in je eigen straatje passen. En als je dan een goed advies krijgt (les nemen), dan wil je dat weer niet aannemen......
Mrietjesueel schreef:
Dat lijkt me me zelf erg dom, maar goed. Persoonlijk lijkt me de combinatie van goede begeleiding en wat theorie helemaal niet verkeerd
Rinske schreef:Mrietjesueel schreef:
Huh? Maar je bent je paard toch aan het inrijden? Dan wil je toch juist leren? Of ben ik nu te standaard