En er staan ook nog foto's bij die van de zomer zijn genomen met een opendag op Manege Aquadelta alleen toen was ik nog best bang om te springen omdat ik daar een paar weken geleden met Dusty over de kop was gegaan(letterlijk)en dat was met springen.

Dit vind ik nu zelf een super leuke foto door die voorbeentjes
Deze foto's zijn in zeeland gemaakt tijdens de opendag van Manege Aquadelta:
Hier werd het al wat hoger alleen toen was de baterij op
dus daar heb ik geen foto's meer van.Dit waren de foto's.
Commentaar mag, mits opbouwend en ik weet dat vele mensen misschien zullen zeggen met het losspringen dat hij geen goede houding heeft ofzo maar dat is alleen met het losspringen want ik denk niet dat een pony in het Z springen bij de pony's en M springen paarden startgericht komt en ook nog eens brabants kampioen M springen paarden word(terwijl het een pony is)als die een slechte houding heeft en alles puur op kracht doet want dat doet hij niet!
We hebben al verschillende mensen gehoort dat ze de pony willen kopen en dan niet voor €7000 ofzo maar wel voor wat meer dus hoef je me nie te vertellen dat hij geen goede techniek heeft
(niet banketstaaf bedoeld maar daar ken ik gewoon niet tegen omdat het niet zo is)
Groetjessssss...

(bv op de laatste vrijspring-foto springt hij van veel te ver, dit zou op te lossen zijn met een grondbalk) Ik vind het wel een leuke pony.