De koers die te zien is op de renbaan in Dortmund (duitsland) de lengte van de koers is 1950m ze won daar aan prijzengeld € 1700.00
Haar naam is Kölner Leev en als je het geluid aanzet verteld de oproeper waar ze loopt.
Als je goed kijkt zie je Kölner Leev helemaal achter lopen, ze had een slechte start
Zodra ze de bocht in gaan loopt Kölner Leev nog steeds achteraan, licht groen met blauwe mouwen.
Ze heeft inmiddels een grote afstand opgelopen met de kopgroep.
Terwijl de kopgroep in een hoog tempo blijven door galoperen, ziet Kölner Leev de kans om in de bocht buiten om te gaan en voldoende snelheid te maken weer bij de groep te komen en als ze de bocht uitkomen is ze één na laatste. Op het rechte eind als ze de bocht ingaan is Kölner Leev naar de 7e positie gelopen. Kölner Leev houd dat tempo vast en komt ondanks dat ze met de buitenbocht meer meters moest maken als 5e de bocht uit.
Op het rechte eind naar de finisch heeft Kölner Leev voldoende over om iedereen voorbij te lopen en in volle overtuiging wint.
Ik heb alle uitslagen van de koersen die ze gelopen heeft.
En na wat rondvragen, heeft iemand voor mij een aantal koersen opgezocht waar beeld materiaal van was. (daarmee ben ik heel blij)