Zo kan ik mijn ervaring weer een beetje opkrikken, heb al 4 jaar geen les meer gehad
Vandaag was de 2e keer dat ik haar heb gereden, Selina had eerst ruim een uur gereden omdat ze echt niet te houden was, heel vervelend. Maar uiteindelijk gaf ze zich over en heb ik nog ff heerlijk gereden!
Selina heeft op mijn verzoek fotos gemaakt en ik moet zeggen, ik ben er best tevreden over!
Ik hang alleen af en toe btje voorover, zet mn handen soms vast op de schoft en druk mn hakken niet al te best uit, en zoek soms geld maar als ik bedenk hoe dat een jaar geleden was valt dit me alles mee!
Selina let er natuurlijk ook op, erg fijn als je 4 jaar lang niemand langs de kant hebt gehad 
Allereerst nog ff: ik draag idd geen cap... Ik heb een hekel aan caps en het is dan ook mijn eigen verantwoordelijkheid, dus daar hoef ik geen commentaar over
Mijn jas vervormt, waardoor het lijkt alsof ik veel krommer zit dan eik het geval is, ik heb geen bochel ofzo
Commentaar is welkom, daar leer ik alleen maar van, mits opbouwend!Maak kennis met Olandra

Selina zei dat ze (=Olandra) niet fotogeniek is, nou dat valt best mee!

Losstappen voor mij, op adem komen voor Olandra

Halt, ze kwam net ff met dr hoofd omhoog....
Nog meer stappen
Het begint al ergens op te lijken!
Galopje (draf tussendoor zijn geen fotos van) Ik zit niet helemaal op mn kont geloof

Tam, je haar danst!
Geen al te best moment maar wel grappig 
Weer ff stappen, het was echt niet koud maar zit giga in mn sjaal gedoken

Staaaaaaa..... Juist
Niet al te charmant en ik trek mn hakken op 
Drafje, wel mooi!
Drafje andere kant op, errug mooi
Wederom galopje, hier was ze net ff aan het scheuren, ze was het niet met me eens om uit te strekken in de draf, dan doen we toch galop

En weer terug naar de draf, zit iets voorover helaas
Even stappen, wat lager
En weer een mooie stapfoto
Ik moet zeggen, ik ben erg tevreden over deze fotos! Naar mijn idee is mijn houding een stuk beter dan de laatste keer (1,5 jaar geleden) en het ging erg fijn deze les weer! Heb vergelijkmateriaal gevonden van 1,5 jaar geleden:
Het is nog steeds niet perfect maar ik vind het al veel beter dan die tijd! Ik heb natuurlijk ook 4 jaar geen les gehad, dus dat scheelt enorm, er zijn allemaal kleine foutjes ingeslopen helaas...
Beestje heeft idd redelijke conditie maar ze was het daarna ook wel flink zat hoor!