Les op Olandra (paard van iemand anders)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Les op Olandra (paard van iemand anders)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:43

Ik loop nu alweer een tijdje op stal bij Gringo_HS13, leer daar de mensen kennen en krijg dus ook wel eens het aanbod om een paard te rijden. Zo heb ik al wel eens de paarden van Gringo_HS13 (Judith) gereden, maar ook Soraya, Olandra, Onyx en Honau die daar op stal staan. En het baasje van Olandra, Selina, heeft mij aangeboden om mij af en toe eens les te geven op Olandra, gratis & voor niets. Ideaal dus voor mij, die geen tijd heeft voor een vast paard & geen geld voor les! Ja Zo kan ik mijn ervaring weer een beetje opkrikken, heb al 4 jaar geen les meer gehad Scheve mond Vandaag was de 2e keer dat ik haar heb gereden, Selina had eerst ruim een uur gereden omdat ze echt niet te houden was, heel vervelend. Maar uiteindelijk gaf ze zich over en heb ik nog ff heerlijk gereden! Haha! Selina heeft op mijn verzoek fotos gemaakt en ik moet zeggen, ik ben er best tevreden over! Ja Ik hang alleen af en toe btje voorover, zet mn handen soms vast op de schoft en druk mn hakken niet al te best uit, en zoek soms geld maar als ik bedenk hoe dat een jaar geleden was valt dit me alles mee! Ja Selina let er natuurlijk ook op, erg fijn als je 4 jaar lang niemand langs de kant hebt gehad Lachen

Allereerst nog ff: ik draag idd geen cap... Ik heb een hekel aan caps en het is dan ook mijn eigen verantwoordelijkheid, dus daar hoef ik geen commentaar over Knipoog Mijn jas vervormt, waardoor het lijkt alsof ik veel krommer zit dan eik het geval is, ik heb geen bochel ofzo Tong uitsteken Commentaar is welkom, daar leer ik alleen maar van, mits opbouwend!

Afbeelding
Maak kennis met Olandra Vork

Afbeelding
Selina zei dat ze (=Olandra) niet fotogeniek is, nou dat valt best mee! Haha!

Afbeelding
Losstappen voor mij, op adem komen voor Olandra Tong uitsteken

Afbeelding
Halt, ze kwam net ff met dr hoofd omhoog....

Afbeelding
Nog meer stappen

Afbeelding
Het begint al ergens op te lijken!

Afbeelding
Galopje (draf tussendoor zijn geen fotos van) Ik zit niet helemaal op mn kont geloof Tong uitsteken

Afbeelding
Tam, je haar danst! Clown Geen al te best moment maar wel grappig Haha!

Afbeelding
Weer ff stappen, het was echt niet koud maar zit giga in mn sjaal gedoken Clown

Afbeelding
Staaaaaaa..... Juist Tong uitsteken Niet al te charmant en ik trek mn hakken op Scheve mond

Afbeelding
Drafje, wel mooi!

Afbeelding
Drafje andere kant op, errug mooi Kwijl

Afbeelding
Wederom galopje, hier was ze net ff aan het scheuren, ze was het niet met me eens om uit te strekken in de draf, dan doen we toch galop Clown

Afbeelding
En weer terug naar de draf, zit iets voorover helaas

Afbeelding
Even stappen, wat lager

Afbeelding
En weer een mooie stapfoto Kwijl

Ik moet zeggen, ik ben erg tevreden over deze fotos! Naar mijn idee is mijn houding een stuk beter dan de laatste keer (1,5 jaar geleden) en het ging erg fijn deze les weer! Heb vergelijkmateriaal gevonden van 1,5 jaar geleden:

Afbeelding

Het is nog steeds niet perfect maar ik vind het al veel beter dan die tijd! Ik heb natuurlijk ook 4 jaar geen les gehad, dus dat scheelt enorm, er zijn allemaal kleine foutjes ingeslopen helaas...
Laatst bijgewerkt door Tamara op 30-01-05 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Noukie

Re: Les op Olandra (paard van iemand anders)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:48

ik vind de foto's er leuk uitzien en het is heerlijk om zo'n kans te krijgen!
als ik het mag zeggen: ik heb het idee dat je tenen af en toe naar buiten steken (heb ik ook soms hoor Haha!) en het lijkt net of het paard een beetje stug is soms (maar dat kan ook gewoon door de foto's komen dat dat zo lijkt hoor) en je daardoor wat minder netjes zit.
Maar, verder, heel plezier met rijden gewoon hoor! en je zal vanzelf merken dat, hoe vaker je weer de kans hebt om te rijden, hoe beter het allemaal weer gaat gaan..

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:51

Noukie schreef:
ik vind de foto's er leuk uitzien en het is heerlijk om zo'n kans te krijgen!
als ik het mag zeggen: ik heb het idee dat je tenen af en toe naar buiten steken (heb ik ook soms hoor Haha!) en het lijkt net of het paard een beetje stug is soms (maar dat kan ook gewoon door de foto's komen dat dat zo lijkt hoor) en je daardoor wat minder netjes zit.
Maar, verder, heel plezier met rijden gewoon hoor! en je zal vanzelf merken dat, hoe vaker je weer de kans hebt om te rijden, hoe beter het allemaal weer gaat gaan..

Ja je hebt gelijk, dat is ook 1 van de kleine dingen die erin geslopen zijn tijdens de 4 jaar dat ik geen les heb gehad... Erg vervelend en moeilijk om weer af te leren! Het paard was niet stug, helemaal niet juist, ze was onwijs los maar mijn houding is niet al te best meer... Maar ik vind het al heel wat, het is jammer dat alle fotos uit mn profiel zijn anders had ik vergelijkingsmateriaal gehad, dan is het echt vooruit gegaan! Ja

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:56

haha, ik ben best benieuwd naar de vorige foto's eigenlijk Knipoog:D
maar het is echt niet zo dat het er nu vreselijk uitziet hoor! Dus volgens mij duurt het helemaal niet zo lang meer of je bent weer helemaal tevreden over hoe je erop zit.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:58

Noukie schreef:
haha, ik ben best benieuwd naar de vorige foto's eigenlijk Knipoog:D
maar het is echt niet zo dat het er nu vreselijk uitziet hoor! Dus volgens mij duurt het helemaal niet zo lang meer of je bent weer helemaal tevreden over hoe je erop zit.

Ik heb er een foto bijgeplaatst van toen, op zich lijkt het niet eens heel veel verschil zie ik nu maar ik heb echt het idee dat het beter gaat nu! Ik let er ook meer op, ook omdat er iemand langs de kant staat, normaal ben ik zo druk bezig dat ik vergeet op dingen als tenen naar binnen, hakken uitdrukken enzo te letten...

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:59

vind dat je echt heel netjes zit voor vier jaar geen les meer hebben te gehad Lachen
je hebt hem ook netjes aan het lopen,leuk paardje trouwens.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 22:00

mickeytje schreef:
vind dat je echt heel netjes zit voor vier jaar geen les meer hebben te gehad Lachen
je hebt hem ook netjes aan het lopen,leuk paardje trouwens.

Dank je wel! Lachen Ben erg blij met deze mogelijkheid, het is ook een onwijs leuk paardje, ga haar ook 2 weken verzorgen als Selina op vakantie is dus heb nu de ideale mogelijkheid om haar te leren kennen! Ja

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:08

ziet er netjes uit hoor tamara

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:22

Je zit netjes hoor Ja Veel netter dan sommige andere mensen waar je soms foto's van ziet Lachen En je kan niet aan het paardje zien dat hij al een uur heeft gelopen, die heeft een goede conditie! Bloos!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 15:37

tamaraatjuh schreef:
Je zit netjes hoor Ja Veel netter dan sommige andere mensen waar je soms foto's van ziet Lachen En je kan niet aan het paardje zien dat hij al een uur heeft gelopen, die heeft een goede conditie! Bloos!

Dank je wel Bloos Beestje heeft idd redelijke conditie maar ze was het daarna ook wel flink zat hoor! Tong uitsteken

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 15:40

Leuke foto's tamara! Ziet er mooi uit, t paardje trouwens ook!! Lachen

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:13

dat haar Tong uitsteken haha leuke foto's verder Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 16:15

Brammetje16 schreef:
dat haar Tong uitsteken haha leuke foto's verder Lachen

Ik lijk wel een soort van Pipi Langkous he? Tong uitsteken

bedankt voor de complimentjes iedereen! Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 19:01

Ik vind het er erg leuk en ontspannen uitzien! Je houding is verre van slecht, als je nagaat hoe lang je al geen les gehad hebt. Het ziet er ook al stukken beter uit dan die foto van 1,5 jaar geleden!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 19:07

leuk paardje hoor ziet er lekker ontspannen uit ziet er idd al stukken beter uit al eerst Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 19:09

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Haha! Het voelde ook gewoon heel fijn, echt een stuk beter dan 1,5 jaar geleden en dat is dus ook wel te zien Haha! Daarom had ik dus ook gevraagd of ze fotos wilde maken, zodat ik vergelijkingsmateriaal had Lachen