Wat wordt hier nu precies mee bedoeld? Heb wel een ideetje, maar ik wil eerst wat van anderen horen... Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wat wordt hier nu precies mee bedoeld? Heb wel een ideetje, maar ik wil eerst wat van anderen horen...
(heb het boekje niet bij de hand, wou het nakijken) Ik kan hem van voor wel meer omhoog rijden, maar dan moet ik hem verder ook een heel stuk meer verzamelen en ik dacht dat dat in de L nog niet gevraagd werd en ook nog niet gewenst was eigenlijk.
*
betekend niet perse meer verzameling.
Waren net weer begonnen met rijden dus ik had me er al weinig van voorgesteld, maar ik dacht, ach toch maar gewoon starten, leuk voor de ervaring
De proef was ook zeker geen winstpunt waard hoor!
Het is een Tinker, van nature vrij flegmatiek, een dieseltje. Hij kán het wel, maar dan moet ik er gewoon flink aan rijden, en dat vergeet ik zelf nogal eens
Ik heb nogal snel iets van:aaaah, wat zijn we lekker relaxt bezig
Maar wanneer ik hem er meer aan rijd, dan wil hij af en toe nog te veel versnellen ipv alleen actiever lopen.
Heb er ook wel vertrouwen in dat het goed gaat komen, we gaan in ieder geval bezig met het actiever rijden

. Denk dat ze dat bedoelde ermee.
Dan gaat hij ws koppeltjeduikelen