Even wat wissels,is moeilijk vast te leggen op foto,krijg je van die rare moment opname,zou beter zijn om hier een filmpje van te tonen,maja je kunt niet alles hebben eh?!
Soms raak je als mens er een beetje moedeloos van.....hij wilde niet wachten,dus sprong iedere keer uitzich zelf om.Dus we hebben heel wat "wachtoefeningen"moeten doen en ik begon hier een beetje moedeloos van te raken...tis leuk hoor zo'n enthousiast en meedenkend paard maar soms....
Hmm overdrijven is ook een vak
En nu wat Olympia foto's.Ben er nu een goede 2 weken mee bezig en ze begint het al redelijk te snappen.Vandaag voor derde keer bitje in en voor de 2de keer met singel gelongeerd.Ze bokte vandaag bijna niet meer tegen de singel(de druk die ze dus voelt)Ze pakt het allemaal heel goed op.Begin mei gaat ze nog voor een half jaar de wei op,en eigenaar wil haar voor die tijd zadelmak hebben en ze moet het gas en rem en het stuur kennen.Vind het persoonlijk een beetje vroeg om erop te klimmen,maar goed ik kan er mee leven,omdat ze daarna nog voor een half jaar de wei op gaat.Komt ze van de wei kan ik haar zo weer oppakken.Heb er vandaag ook voor het eerst over gehangen zo maar voor een seconde of 10 en toen meteen lekker op stal gezet.
Moet het echt :grosseaugen:
Ik leer haar toch een beetje de basis van N-H,het is gewoon erg makkelijk in de africhting....
Meteen halt als ik een stap richting voorhand doe,pakt ze heel goed op,ze is heel attent.
The End..