Lucky @ work, finally!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Lucky @ work, finally!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:15

ja hehe eindelijk konden we weer eens een poging tot rijden maken omdat de bak weer te doen was Haha!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgClAssaXr9WoYhC94mPFSFLUae5OWvNDTER6jyWfJ2gsmJuXferK07rVT1EnDJQF0zIA5Z!67QHG2ZcflCgD9B0soIC4HJs*Zw82i8NqXcs!L*W38!!8ZpVZ82BX53nwYlvEybi3go/lucky%20en%20te%20koop%20002.jpg?dc=4675507887235959682[.img]
Hoezo vies Clown
Afbeelding
Vergeten te draaien, nouja een beetje schuin kijken dan maar
Afbeelding
Zijn door mij gemaakte frontriem! maak ze ook op bestelling
Afbeelding
Ik kukel toch weer naar voren..
Afbeelding
Afbeelding
Ik had hem net een harde schop gegeven want we moesten indraf en meneer was oost-indisch doof
Toen zusje ook nog even
Afbeelding
Afbeelding
lekker ruim..
Afbeelding
Toen waren we klaar, tijden het uitstappen kwam mij zusje tot de conclusie dat lucky en ik dezelfde kleur haar hadden.. Clown
Afbeelding
Afbeelding
Dat waren ze weer Haha!

Commentaar mag..wel opbouwend en lief blijven Bloos

Anoniem

Re: Lucky @ work, finally!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:16

1ste foto nu goed..
Afbeelding

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:31

Probeer wat gecontroleerder te rijden. Je pony kijkt vaak niet erg vrolijk en alle kanten op...en volgens mij is er best een mogelijkheid om dit te verbeteren toch?

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:37

handen rechtop,meer naar achter gaan zitten,hakken omlaag,teugels korter...
je pony kijkt idd niet vrolijk Bloos

maar wel leuke frontriem

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 15:16

Vaak als je geen contact hebt met de mond (wat hier het geval is), dan leggen paarden vaak de oren in de nek. Zorg dus dat je contact hebt met de mond.

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 15:47

voordat ik commentaar krijg dat ik niet gereageerd heb, maar vast een berichtje hier! Tong uitsteken

Ik vind lucky natuurlijk nog steeds heel schattig (vrees niet!! Haha! ), maar ik ga toch wel een beetje mee met wat de rest hierboven heeft gezegd. Ik zou eens proberen 'm iets meer tegen je hand te rijden zodat het geheel er iets gecontroleerder uit gaat zien. Verder begrijp ik ook wel dat het niet perfect gaat als hij al een tijdje stil heeft gestaan en de bodem was natuurlijk ook niet heel optimaal.

Toch leuke foto's hoor!!

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 16:53

leuk paard en leuke frontriem
ik vind dat de rest gelijk heeft over die loshangende teugels Ja

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 17:07

Ja je hebt wel erg losse teugels daar ben ik het mee eens.
Als ik zo zou rijden op Dusty dan zit ik er niet meer bovenop Tong uitsteken
Maar wel super leuke pony Knipoog

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 18:36

AAH LEUK DIE FRONTRIEM :d
luckey is stoer Haha! na teun dan Tong uitsteken

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 18:39

Ziet er leuk uit hoor! Als je naar voren kukelt, dan doe je meestal je onderbeen te ver naar achter. Goed je knieen aan het zadel houden helpt ook. Verder kun je misschien je beugels iets korter hebben, denk ik. Je pony lijkt me een schatje en hij heeft een mooie rode gloed!

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 20:59

Euhum, vindt het er persoonlijk niet zo heel super goed uitzien... Bloos
Maar dat kan allemaal verbeterd worden, hakken uitdrukken, stijgebeugels ietsje korter, teugels niet laten doorhangen en niet naar voren vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:06

ik zal even uitleggen van de lange teugels hij loopt de laatste tijd als een duikboot. Advies was dan ook om hem voorwaarts te rijden aan de lange teugel (zij ons lesgeef meisje hoor)

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:36

haha, oke als je 'lesgeef-meisje' het zegt zal ik mij er maar niet mee bemoeien Bloos

Rest mij alleen nog je te vragen wat een pony doet als 'ie loopt als een duikboot?? Echt ik heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen... Verward

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:37

Op de voorhand Clown .. mooie frontriem zeg [ had ik geloof ik al eens ergens zien staan]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 13:23

hector schreef:
haha, oke als je 'lesgeef-meisje' het zegt zal ik mij er maar niet mee bemoeien Bloos

Rest mij alleen nog je te vragen wat een pony doet als 'ie loopt als een duikboot?? Echt ik heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen... Verward

idd verschrikkelijk op de voorhand.. Knipoog Het was zodra je de teugels een beetje op maat pakte dat hij gelijk weer begon te hangen. Omdat ik als huiswerk op had gekregen zo te rijden, tja dan doe ik dat.

Omdat ik zo`n commentaar krijg op die teugels zou ik willen vragen hoe jullie dat dan zouden aanpakken? Want hij loopt echt verschrikkelijk op de voorhand en dan krijg ik hem bina niet voorwaarts aangedreven.. En om hem nou met de zweep voorwaarts te rijden, vind ik ook niets.

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:06

Als je pony zo op de voorhand loopt, is het denk ik niet heel raadzaam om hem helemaal zo met z'n hoofd naar voren te laten lopen, dan gaat hij namelijk verkeerde spieren ontwikkelen. Je kunt hem beter even fatsoenlijk aan je been rijden en dan toch de teugels oppakken en lucky rondrijden. Vooral heel goed voorwaarts houden!! Als hij niet reageert op je been kun je hem best een keer een kletter geven, gevolgd door een zachte beenhulp. Dan wordt hij vanzelf beter aan het been. Ik denk dat als je dit consequent aanpakt, je 'duikbooteffect' snel weg is. Heel veel succes!! Ja

Sorry trouwens als ik betweterig overkom, dat is echt niet mijn bedoeling. Als dit voor jou niet werkt moet je het vooral niet toepassen hoor!!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:15

haai!
Creatieve frontriem hoor! Hoeveel heb je er al gemaakt (en verkocht) en hoeveel vraag je ervoor incl. verz. kosten? je kunt natuurlijk ook op marktplaats een advertentie plaatsen kost je nop en je hebt ze zo verkocht aan schattige pennymeisjes Bloos

en met het duikbootgedoe zou ik zorgen dat je lieve paardje heeeeeel goed aan het been is zodat je de achterhand erbij kan rijden en hij mischien ruim gaat lopen.....
pak gewoon die teugel op want zo ga je het probleem ontlopen, ipv oplossen!!

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:16

Leuke foto's ...!
Die frontriem.. die is net zo leuk *LOL* !

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:24

mooie frontriem
ziet er leuk uit

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 17:41

leuke foto's
je laat de teugels alleen helemaal los
bengelen niet zo netjes Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 09:47

[quote="

Sorry trouwens als ik betweterig overkom, dat is echt niet mijn bedoeling. Als dit voor jou niet werkt moet je het vooral niet toepassen hoor!![/quote]
Ben wel wat gewend hoor Knipoog Vind het alleen maar fijn, geloof me lange teugels rijden is ook niet je van het Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 09:50

Marja1988 schreef:
haai!
Creatieve frontriem hoor! Hoeveel heb je er al gemaakt (en verkocht) en hoeveel vraag je ervoor incl. verz. kosten? je kunt natuurlijk ook op marktplaats een advertentie plaatsen kost je nop en je hebt ze zo verkocht aan schattige pennymeisjes Bloos

en met het duikbootgedoe zou ik zorgen dat je lieve paardje heeeeeel goed aan het been is zodat je de achterhand erbij kan rijden en hij mischien ruim gaat lopen.....
pak gewoon die teugel op want zo ga je het probleem ontlopen, ipv oplossen!!

Eerste keer dat ik je op bokt zie, goed man Haha! Die frontriemen tja hangt ervan af hoe je hem wilt met letters is tie E7,50 Knipoog Ik al eens kijken op marktplaats..

Ik zal vanaaf foto`s erop zetten van gister hebben we idd de teugels opgepakt en een zweepje erbij.. Knipoog Om het leuk te houden ook maar een paar pionnen balkje e.d Misschien dat je al verbetering ziet..

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:05

Citaat:
Ik zal vanaaf foto`s erop zetten van gister hebben we idd de teugels opgepakt en een zweepje erbij.. Om het leuk te houden ook maar een paar pionnen balkje e.d Misschien dat je al verbetering ziet..

ik ben heel benieuwd!! Ja