Pablo@Work(en nog wat andere foto's)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carmuh

Pablo@Work(en nog wat andere foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 19:51

Heeeey,

Hier nog wat foto's van een paar weken terug alweer, maar ik zat me nu te vervelen, dus ik dacht ag laat ik ze er eens op zetten!!
Graag alleen recties waar ik wat aan heb!!
Er zijn overigens geen stapfoto's, omdat ik al een tijdje aan het rijden was. En ik weet dat hij af entoe te diep loopt, en dat ik zo af entoe pianohandjes heb Bloos
Hier komen ze dan:

Afbeelding Hier loopt hij dus te diep, en wat mijn binnenhand daar doet???? ik weet het niet Clown

Afbeelding Hier liet ik hem iets verruimen, hier loopt hij opzich wel netjes vind ik!! Haha!

AfbeeldingEn een galopfoto Pling

Afbeelding En klaar zijn we weer!!

Afbeelding En op stal!

Afbeelding Even beentjes afspuiten Knipoog

Afbeelding Gohh en die balk smaakt wel erg lekker zeg Vingers aflikken Vingers aflikken

Zo dat was het weer, graag reacties over wat jullie van hem vinden, en over hoe ik hem rijd.

p.s vinden jullie dat hij netjes loopt voor een 5 jarige, die ik zelf heb ingereden 2 jaar geleden, en die ik 3/4 keer in de week rij?????

Groetjes, Carmen

Anoniem

Re: Pablo@Work(en nog wat andere foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 19:59

Mooie pony is het!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:03

Mooie pony hoor!
Ik vind foto 2 het leukst!! Ja Vork

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:06

Mooie pony zeg!
vind de 3e en 1e foto de mooiste

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:10

Mooi paardje zeg! En loopt opzich wel netjes..

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 22:08

Thnx voor de reacties alvast, maar hebt er niemand wat aan te merken op hoe ik rij????of hoe hij loopt???

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 22:11

ik zou wle op je tenen letten ide steke je op de foto's wel volgens ij kan het fout hebben wat te ver uit elkaar om het zo te zeggen naar buiten dus.. Vork maar ... fotos blijven ''moment opnames'' dus .. Knipoog

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 22:16

Thnx, zou best wel eeens kunnen jah, dat viel mij zelf ook al een keer op, maarja, goed blijven opletten dus Knipoog

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 09:50

Ik vind dat het lijkt alsof je een nogal terugwerkende hand hebt, maarja, het blijven momentopnamens, dus ik kan het helemaal fout hebben. Scheve mond Maar verder ziet het er best wel goed uit, hij gebruikt zn achterhand wel goed heb ik de indruk, en ik vind het een leuk beestje om te zien. *LOL*

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 11:07

Wat een leuke pony zeg.

Probeer alleen als je verruitm niet te veel van voren los te laten, zodat hij uit mekaar valt. Ja mag wel iets toestaan met je hand, maar dat doe je dan door je hand te ontspannen. Het is zonde dat hij nu gelijk zo uit mekaar valt (ik doe hetzelfde ook hoor, maar dit hoor ik elke keer van mijn instructrice).

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 13:10

spokie79 schreef:
Wat een leuke pony zeg.

Probeer alleen als je verruitm niet te veel van voren los te laten, zodat hij uit mekaar valt. Ja mag wel iets toestaan met je hand, maar dat doe je dan door je hand te ontspannen. Het is zonde dat hij nu gelijk zo uit mekaar valt (ik doe hetzelfde ook hoor, maar dit hoor ik elke keer van mijn instructrice).

Hahaha inderdaad, dat hoor ik ook wel eens als ik les heb, maar alsj je zelf rijd, zie je het nooit zo goed vind ik, dan zie je het pas echt als je het vanaf de foto's ziet, maarja, daar hebben we les voor toch Knipoog