Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dat is bij ons ook op de manege, wij laten die pony dan tijdens de beginnerslessen gewoon voorop rijden, hij is braaf dus dat is geen probleem 

Hermesdeux schreef:ehm, appaloosa, fjord, haflinger, vuilnisbakkie, en een welshje en daar is voor de grote een paard bij gekomen...ik zal straks eens fotos bij ITP zetten...
Hermesdeux schreef:hihi, ik met mijn 1.82 op een pony van 1.34? Ja het zou kunnen maar ik weet niet of die dan ook gelijk naar die kinderen luistert...zijn vaak niet zo sterk om hem een keer op ze flikker te geven natuurlijk
.
Maar goed heb nu al een paar dingen die ik kan toepassen maar blijft moeilijk geval. Kafue schreef:Of hem een maal achter een echt gemeen paard o pony zetten maar dat is ook weer gevaarlijk en er kan heel wat gebeuren met de pouy.
Dus denk ik eerste optie.
Maar ik vraag me af waarom die dat doet...ja om voorop te lopen maar hij heeft nu al zoveel klappen enzo gehad en in de wei is het echt een buitenbeentje vergeleken de rest...
.