Trouble doet niets anders als wegrennen,galloperen,irriteren,enz.
En goede les helpt niet..
Iemand een tip?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
redina schreef:longeer je hem voor je gaat rijden of ga je er meteen op?
is hij ook lastig met longeren?
luisterd hij wel goed aan de hand?
Hermesdeux schreef:als jij geen reden hebt of ziet voor dat wegschieten moet je hem eens gewoon een keer goed terugtrekken. 1x en dan los. Dus niet constant. Waarschijnlijk kan hij zit dus zien als spelletje omdat je het zelf ook irritatie noemt. Als hij helemaal niet reageert op je stem, voorlopig alleen longeren....reageert hij niet op -HO-...doorlaten lopen....weer proberen en zo heel consequent bezig zijn. Spreek ook je stem duidelijk...maar dat zal wel gesnapt worden...ff zo...DRRRRAF...is ook voor paarden die goed reageren makkelijk hoor....kan mijn paard rijden op de stem...super handig als je eens ergens last van hebt...hoef je alleen maar te zitten...hihi
Chanelletje schreef:redina schreef:longeer je hem voor je gaat rijden of ga je er meteen op?
is hij ook lastig met longeren?
luisterd hij wel goed aan de hand?
Ik ga meteen rijden,en hoe hij met longeren is..?
Hij loopt steeds naar mij toe zodat ik niet echt hulpen kan geven
Hermesdeux schreef:wat is dat voor reactie? die snap ik zelf even niet? natuurlijke scheefheid? wil je dan even uitleggen wat dat wegspringen ermee te maken heeft? als jij schrikt dan gaan hier van toch ook je benen niet scheef lopen...zo vat ik het op hoor...