Zoals ieder jaar, was er ook dit jaar weer een indoormarathon!! Deze werd op vrijdag en zaterdag gehouden voor goude menners van over t hele land... Zondag was hij voor onze vereniging. De marathon werd gehouden in de Roskammanege in Tiel...
Als je volgend jaar zin hebt, kom dan kijken!!
Er was dit jaar wel een ONGELUK!! Er is een wagen volledig opgevallen met paard en al. Meisje bewusteloos, paard uit t tuig gehaald (al liggend). Ambulance gekomen, is helemaal goed gekomen gelukkig. En toen moest ik nog... Lekker spannend... Zat dus een enge bocht in!!
Maar eerst ff wat foto's:
Eerst maar eens even een heel mooi paard...
Deze deed voor het eerst mee, en het ging heel goed (hij staat er ff bij omdat hij zo mooi is!! en braaf!!)
Toen voor mij kwamen Anneke en Roosje de haflingers. Ik heb ook op hun gereden en ze verzorgd, maar helaas gaan ze verkocht worden. Ik heb zo goed als afscheid genomen, dus kom er liever niet meer

Mooie beestjes he!!
En dan waar het allemaal om gaat: De kleine Maxima!!
De laatste foto is wat wazig, maar dat komt omdat ik even wilde laten zien hoe hard we gingen
De fotograaf kon ons niet bijhouden!! En dat terwijl het een behoorlijk goede is (voor kranten e.d.) De foto's zijn wel met een gewoon toestel gemaakt (digi)Over de (enge) brug...
In een keiharde galop...
In een fikse draf door hindernis 14 (veel krappe bochten, zie je alleen niet zo goed helaas)
En dan de wazige, hier ook in volle galop!!
En als allerlaatste, een bedankje aan onze ringmeester, die tevens degene is waar Maxima staat!! Bedankt!! Het was een geweldig spektakel!!

maar is die kar niet te zwaar voor zn kleintje