Hij is nu van een tienjarig meisje. Toen ze bij mij kwam kijken en rijden leek ze Tiko heel aardig aan de gang te krijgen, nu kreeg ze hem amper in galop. Ook had was Tiko stijf als een plank, had een mond van beton, en doods voor het been....
Gelukkig zag hij er verder goed uit, gezond, een heerlijk dikke wintervacht en niet te dik. Ook kon hij het super vinden met de andere paarden en waren ze nog steeds blij met hem. Het bleek echter wel dat ze hem niet zo slechts 2 a 3 keer per week reden.
Zijn bespiering was een stuk minder, en hij was iets dikker. Hieronder eerst wat foto's van vlak voor dat hij wegging (Ziet er natuurlijk sowieso beter uit ivm zomervacht)
Als een gedeelte van de foto's het niet doen, zijn deze foto's (als het goed is) te zien op deze link http://www.villagephotos.com/pubbrowse. ... id=1192318
Tiko nu

Wat had hij toch een mooie staart

En weer op zijn rug! Het stelt rijtechnisch gezien erg weinig voor, maar toch even de foto's. Ik had geen zweepje, en hoewel Tiko prima te rijden was (vroeger) zonder, was hij zo dood voor het been dat ik er soms echt een nodig dacht te hebben om hem uberhaupt vooruit te houden. Na een kwartiertje rijden werd dat nog erger...
Lekker stappen
Erg stijf....
Hier schrok hij even, gek beest
Heel wat later, een drafje :
Zijn koppie tussendoor:
Toen begon het kwartje langzaam aan écht op te raken, en kreeg ik hem nauwelijks meer vooruit...
Een échte Tiko foto, lekker in de camera kijken

Ik wist er nog een drafje uit te persen
Uhm...slecht voor t been dus
Ziehier de geweldig ondertredende achterhand...Nog een klein galopje
Wij
Zij
Zij aan het rijden (zij = nieuwe eigenaresse)
Mijn trouwe support:
En tot slot ik nog heel even
Dit waren ze...
Het is echt ontzettend raar en vreemd.
Ik benecht heel erg blij dat het goed met hem gaat, en hoewel ik het ergens jammer vind dat hij rijtechnisch zo achteruit is gegaan, is dat natuurlijk niet het belangrijkste!

Je mist hem natuurlijk, dat is logisch.
hij ziet er nog goed uit, behalve wat een onderhalsje?