Ramona@work met bandages (voor het eerst gedaan:o)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Ramona@work met bandages (voor het eerst gedaan:o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 15:39

Hallo Bokkers

Ik heb 2 weken geleden voor t eerst gebandageerd. Het is best goed gelukt Bloos al zeg ik t zelf . Ze was 1 week niet bereden dus ze loopt nog niet echt heel goed. En ik heb er ook nog 2 springfoto's bij gedaan. Ik zit daar heel ver naar voren dat weet ik Ik moest dat doen omdat ze iets aan der rug had waardoor ik vrij ver naar voren moest zitten

Ja sorry ik weet t had geen cap op ik was hem kwijt Bloos

Deze vindt ik zelf wel ik had ook niet door dat die gemaakt werd al lijkt dat misschien wel zo Haha! Knipoog Als je door gaat met knuffelen gaat ze der ogen dicht doen en op je schouder hangen is lief Hyper!
Afbeelding

Doordat ze eerst in t land stond was ze heel vies want t zonnetje scheen en het was best wel warm Haha! dus daarom is ze zo vies Bloos met t poetsen ging t er maar niet af Boos! Maar hier loopt ze best wel mooi omdat ze een week niet bereden is Knipoog
Afbeelding

ehmm ik weet t ik zit heel erg met mn benen naar voren Bloos
Afbeelding

Het is de bedoeling natuurlijk dat ze der rugspier meeneemt maar dat vinden we allebei echt nog super moeilijk ik heb ook bijna elke dag les dus we doen ons best Haha!
Afbeelding

Jippiej lekker irritand doen dan wordt ze weer chaggie Haha! Hyper! (ik Stoom uit je oren )
Afbeelding

Portret fototje Haha! hoe een lief hoodje Lovers Bloos
Afbeelding

Jammer van die strepen maar ik zet hem er toch wel even tussen Bloos
Afbeelding

mijn vriendin is er ook even op gegaan Haha! en zoals je ziet kan ik zeer goed fotograferen Scheve mond NOT Boos!
Afbeelding

nog zn eentje Bloos
Afbeelding

Ramona heeft ook een veulentje die heet Usher

Ow wat lief Haha! kijk dat tongetje Kwijl lieff Haha! Bloos
Is dat te eten ?? Kwijl
Afbeelding

Zo nog even 2 springfoto's Haha!

We hadden er een muurtje van gemaakt en ze vondt t heel eng dus daarom springt ze er zo hoog overheen Bloos!
Afbeelding

Dit was een dubbelsprong *LOL*
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Maaik op 24-01-05 16:27, in het totaal 3 keer bewerkt

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:41

mooi paardje hoor..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:42

jammer dat de fotos een beetje vaag zijn!
Leuk beestje

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 15:43

mandyy schreef:
jammer dat de fotos een beetje vaag zijn!
Leuk beestje

Ja ik weet het dat komt omdat we t fototoestel moesten scherp stellen en dat waren we vergeten Bloos

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:57

mooie foto's

RodeoRoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:03

Dat veulentje!!! echt supercute Lovers !!! Haha ben blij dat ik geen wit paardje heb Tong uitsteken !

femkem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:51

Gatver de volgende keer als je foto's neer zet mag je haar wel eerst wassen!!! Wel een leuk veulentje

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:56

femkem schreef:
Gatver de volgende keer als je foto's neer zet mag je haar wel eerst wassen!!!

grappig bedoelt offeeh... >;)

hele leuke foto's
enneeh, pech als je paardje zo vies is Lachen ken wel eens gebeuren..

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:04

femkem schreef:
Gatver de volgende keer als je foto's neer zet mag je haar wel eerst wassen!!! Wel een leuk veulentje

Uuuh hallooo je kunt moeilijk voor elke keer rijden je paard gaan wassen..! Ze kan hem best gepoetst hebben hoor. Mijn ex ijsco was ook wit, en met geen mogelijkheid zonder water wit te krijgen. En ja ze stonden altijd buiten dus elke keer wassen voor het rijden is ook geen optie. En voor het rijden is ook niet handig kun je eerst en paar uur wachten dat ze droog zijn Knipoog

Ontopic:

Staat leuk hoor.. Lachen
Leuk beestje verder Knipoog
Idd alleen jammer van die wazige foto's

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:06

whaha idd een beetje een vies paardje maar wel erg leuke foto's hoor

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:09

Gadver maaike, schaam je! Eerst goed poetsen dan pas foto's Knipoog Maar ziet er super uit hoor, die kleur staat der goed

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 18:12

wendely schreef:
Uuuh hallooo je kunt moeilijk voor elke keer rijden je paard gaan wassen..! Ze kan hem best gepoetst hebben hoor. Mijn ex ijsco was ook wit, en met geen mogelijkheid zonder water wit te krijgen. En ja ze stonden altijd buiten dus elke keer wassen voor het rijden is ook geen optie. En voor het rijden is ook niet handig kun je eerst en paar uur wachten dat ze droog zijn Knipoog

Ontopic:

Staat leuk hoor.. Lachen
Leuk beestje verder Knipoog
Idd alleen jammer van die wazige foto's

Ja in de zomer was ik der wel eens want dan staat ze zowiezo zonder deken ik t land Knipoog ehmm nou soms dan soms heeft ze der zomerdeken op en dan is ze weer schoon Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:12

hoe durf je je pony niet van te voren te wassen, dierenbeul!:))
Leuke foto`s hoor leuk dekje ook!!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 18:14

SplashIsLief schreef:
Gadver maaike, schaam je! Eerst goed poetsen dan pas foto's Knipoog Maar ziet er super uit hoor, die kleur staat der goed

Ja sorry anouk ik weet t Bloos Maar ik rij meestal ook alleen he dus dan heb ik geen foto's Knipoog Maaruuh ik moet zeggen ze heeft t wel heeeel goed voor elkaar gekregen zo vies is ze nog nooit geweest Bloos

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 18:21

Luckey schreef:
hoe durf je je pony niet van te voren te wassen, dierenbeul!:))
Leuke foto`s hoor leuk dekje ook!!

Sorry Bloos Huilen Maar anders kon ik niet rijden want t was al best laat Verdrietig En het is der eigen schuld dat ze vies want als ik eraan kom dan gaat ze pas rollen expres in een modderplas Stoom uit je oren

enuu weet je ook wat er op t dekje staat Haha! WINNE THE POCH (of hoe je t ook schrijft Bloos ) enuu mag ik nog iets zeggen Het gaat er ook gewoon om de liefde ennuu dan is t toch niet zo belangrijk dat ze vies is Bloos

femke_twis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:32

haha leuke pony hoor.. ook leuk die bandages en dat dekje alleen (ik kan niet zo goed zien hoor met die beetje wazige fotos) zitten de bandages niet heel laag.. je denkt ik ga heel zijn onderbeen tot zijn hoef maar eens lekker inpakken Tong uitsteken maar ik weet niej of ik da goed zag hoor.. maar hij is inderdaad wel heel vies moet je met rijden wel oppassen dat je geen schuur of irritatie plekken krijgt.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:32

Jammer dat ze zo onduidelijk zijn maar wel leuke foto's zeg! Haha!
Leuke pony! Je zit idd wel ver naar voren met springen. Tong uitsteken

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:03

femke_twis schreef:
haha leuke pony hoor.. ook leuk die bandages en dat dekje alleen (ik kan niet zo goed zien hoor met die beetje wazige fotos) zitten de bandages niet heel laag.. je denkt ik ga heel zijn onderbeen tot zijn hoef maar eens lekker inpakken Tong uitsteken maar ik weet niej of ik da goed zag hoor.. maar hij is inderdaad wel heel vies moet je met rijden wel oppassen dat je geen schuur of irritatie plekken krijgt.

Ja ik weet t ben ik ook later achter gekomen dat die bandages niet goed zaten Bloos Maar onder het zadel is het altijd netjes schoon hoor als het te vies is daar ga ik ook niet rijden want ik wil gewoon geen plekjes

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:48

Leuke foto's hoor!
ze is wel vies mjah wit he Tong uitsteken
Ze kan goed springen!!
Ik vind je wel lang voor de pony..
Hoewel ik denk dat hij je makkelijk kan dragen Lachen
Groetjes,
Nikki

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 20:51

Eqfan schreef:
Leuke foto's hoor!
ze is wel vies mjah wit he Tong uitsteken
Ze kan goed springen!!
Ik vind je wel lang voor de pony..
Hoewel ik denk dat hij je makkelijk kan dragen Lachen
Groetjes,
Nikki

Ja ik weet t ik ben eigenlijk ook te groot voor der Verdrietig maar ze heeft er geen last Knipoog