Ze GAat gewoon stilstaan

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoVeFeMmIe

Ze GAat gewoon stilstaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 21:07

haay allemaal, ik heb ff een probleempje. Mijn lieve sgatje loopt niet met me mee als ze aan het halster is Boos!. Als ik haar los heb staan en ik vraag haar aandacht loopt ze wel achter me aan, en als ze aan het halster vaststaat en ik roep haar dan loopt ze ook naar me toe zover het touw het haalt. Maar zodra ik haar aan het touw wil leiden gaat ze gewoon stil staan na een paar passen en gaat ze met haar oren naar voren voor zich uit staan kijken Bloos!(het helpt niet als een ander paard meegaat!!) Verder is ze met rijden heel lief alleen heeft ze zo'n angst om alleen te zijn niet normaal. op stal breekt ze haar stal af al is ze alleen en buiten gaat ze stilstaan. In de bak kan ze wel alleen zijn want dan heeft ze haar aandacht totaal op mij gericht. Soms let ze in de bak ook even niet meer op me en dan mislukt alles gelijk. Weet iemand hoe ik haar aandacht bij mij kan houden bij het wandelen en buiten rijden? Verward Want ik weet ff niet meer wat ik moet doen. Ik ga haar iig niet slaan als ze niet meeloopt aan de hand!! alvast bedankt xxxxxx Margit en Femmiej ps. Ik weet dat ik de hele tijd de aandacht van een 4 jarige kan vragen, maar een btje meer aandacht zou fijn zijn Pling OWEjah nog ff een vraagje: Hoe kan ik foto's op mijn profiel, HAW & ITP plaatsen Verward ik snap namelijk niej hoe dat moet Haha! Cool

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:21

kun je haar nie mee lokken met een snoepje. En dan als ze je volgt dat je haar dan met dat snoepje beloont. Na een tijdje moet dat toch wel goed gaan? En als ze niet in de bak oplet moet je even moeilijke oefeningen doen zodat ze wel op moet letten. Lachen

Ik weet niet of je dat al geprobeert hebt, maar ik probeer ook maar iets te verzinnen. Lachen Dus succes ermee!!

LoVeFeMmIe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 21:30

Dankjewel die van de bak kan ik morgen wel ff uitproberen tijdens mijn 1e prive les Haha!