Ik heb voor joy op sky gereden het paard van mijn beste vriendin en joy kwam op stal bedoeld voor de manege waar we bij staan, maar Joy was niet geschikt voor de les en mijn vriendin Tamara ging kijken of het nog wat kon worden met Joy en ondertussen begon ik haar steeds leuker te vinden en dit had mijn vriend door en op een avond dat Tamara Joy aan het rijden was en ik hielp haar vertelde mn vriend je staat nu naar je eigen paard te kijken!!
Ik had er nog geen 1 keer opgezeten, maar ik wist dat het goed zat dat zij het paard was voor mij!!
Wat het probleem met joy was als je harder ging dan stap ging ze vreselijk schudden met haar hoofd en dit was niet erg handig!
Na een bezoek van de paardentandarts heeft ze dit niet meer gedaan en het is een schat van een dier heel lief een aanhankelijk, maar een echte merrie dus soms lekker wispelturig!!!
Op de foto's rij ik voor het eerst op joy zonder dat ze met haar hoofd schud, dus ik was helemaal niet bezig met waar ik mijn handen had, hoe mijn voeten zaten. ik was totaal verbaasd dat ze niet meer schudden, rustig drafde en dr hoofd naar beneden deed!!!!!!!
Ik wil graag mooie herringering aan de foto houden dus wees aub een beetje lief!!!!!!!!!!
ik heb ook nog wat oude rij foto's op sky erbij geplaatst!!!!

even onze vriendinnen gedaag zeggen

En mooi paard heb je, loopt heel leuk
en op de stal waar we nu staan is er gezellig, lekker gewoon
welkom op bokt
Ik hou ook ontzettend veel van mijn vriendje hij heeft mijn droom uitlaten komen
!