Balen, maarja dan maar zonder zadel.En het rijden ging net zo goed de laatste week
Nou het was al weer een tijd geleden dat ik zonder zadel had gereden en het was wel weer wennen zeg
Daradoor liep Melody ook niet echt lekker ontspannen enzo, en er waren ook alvast voorbereidingen voor een feest vanavond op de boerderij dus ze werd daar behoorlijk onrustig van. Mijn houding is niet alles, ook zonder zadel niet. Ik doe mn best om rechterop te zitten ,maar dat kost gewoon erg veel moeite, en in dei jas lijkt het een stuk erger. En dan die handen...Ik ben eraan gewend geraakt om mn armen naar beneden ta laten hangen en mijn handen een beetje tegen haar nek aan te leggen. Dan denk ik eraan, hou ik ze 5 seconden goed en dan zakken ze alweer naar beneden..Maar ja, ik weet het, dus dat hoef ik niet nog 100 keer te horen. Ik rij trouwens normaal niet zonder neusriem, maar ze heeft precies op de plek waar die zit een wondje, dus dat leek me niet zo fijn voor haar.

Galopperen
Dat kostte me echt moeite om uit te zitten zeg, Melody was ook nog behoorlijk aan de raceritus...
Hier kijkt ze wel lekker vrolijk zeg

Ik weet niet wat ze had??

Dit was een bok. Ik trok vanuit reflex aande teugels daarom denk ik

Hier hou ik mijn armen iig. iets beter

Hier weer niet

Melody *kauw kauw*

Ook mijn verzorgster/fotograaf ging rijden... Een stuk mooiere foto's, hier scheen de zon
Ze is een beetje bang, omdat Melody haar de laatste keren heel erg heeft uitgeprobeerd...

Dat was het...Commentaar mag. maar hou het wel een beetje aardig graag
Let alleen wel op je handen, op sommige foto's lijkt het alsof je ze tegen de hals zet. Verder is zonder zadel hobbelen een goede oefening voor je zit.