Gastruiter op TACO!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Gastruiter op TACO!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:18

Omdat ik zelf 1 a 2 weken niet mag rijden kwam er vandaag iemand van het fjordenforum op Taco rijden zodat hij toch nog gereden kan worden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vingers aflikken
Afbeelding

Een goede schouderbinnenwaarts als je voor de eerste keer op een vreemd paard zit
Afbeelding

Afbeelding

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:21

Ziet er netjes uit voor de eerste keer Lachen
Mooie Taco!

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:22

Ziet er heel netjes uit! OK dan! Dat rood staat goed!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:23

ha doet vero netjes Haha!

waarom mag je zelf niet rijden?

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:25

Ben een helemaal taco fan!! Haha!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:26

Waterkippie schreef:
ha doet vero netjes Haha!

waarom mag je zelf niet rijden?

Instructies uit het ziekenhuis Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:26

hmmmmn leuk paardje (ben niet zoon fjordenfan)
maar wat zit ze overal ver naar achter
of ben ik scheel?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:28

Ik denk dat je scheel bent Knipoog Tong uitsteken
Nee dat komt denk door haar jas want het was mij tijdens het rijden totaal niet opgevallen Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:39

woohh...dat setje staat gaaf.

ik heb het gevoel dat ze een beetje naar achteren hangt, kan dat kloppen?
Zijn mond staat ook steeds open en dat bitje staat erg strak naar achteren (getrokken). Ik weet niet of ze heel erg vast zet in haar hand?
Laatst bijgewerkt door elady op 20-01-05 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosj3lov3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:40

leuke foto's mooie pony hoor!!!

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:41

Ziet er goed uit, alleen ze rijd een beetje onderuitgezakt..
Wat elady ook zegt, met hoofd omlaag en rug krom lama zegge

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:42

soory voor het meisje wat erop zit, maar ik vind haar echt belabberd rijden....Haar zit...haar benen...haar houding....neej ik vind het er niet mooi uit zien... sorry

**edit**ik bedoel dit echt absoluut niet aanvallend voor deze meid die rijd hoor, maar ik zou haar taco niet laten berijden. Het niveau wat jij rijd met hem haalt zij lange na niet. Ik denk niet dat Taco er niet veel beter van word. Ik spreek namelijk uit ervaring..Sjors liep verschrikkelijk na een periode van 2 maand toen iemand er op reed..
Mara goed ik begrijp jouw ook wel want Taco moet beweging hebben...Ik zou zeggen zoek iemand die ook op jouwn niveau rijd..
ben benieuwd wat voor een reacties mijn eerlijkheid weer met zich mee brengt Clown
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 20-01-05 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:45

elady schreef:
woohh...dat setje staat gaaf.

ik heb het gevoel dat ze een beetje naar achteren hangt, kan dat kloppen?
Zijn mond staat ook steeds open en dat bitje staat erg strak naar achteren (getrokken). Ik weet niet of ze heel erg vast zet in haar hand?

Ik zal even wat duidelijkheid geven.
Zijn mond staat namelijk helemaal niet open. Er zit schuim op zijn onderlip en zijn bovenlip laat hij altijd hangen tijdens het rijden (ontspannen) hierdoor lijkt het of zijn mond open staat maar dat is dus niet zo! Het witte wat je ziet is dus schuim en zijn geen tanden, kijk maar goed.
En zijn bitje is een half maatje te groot waardoor het wat verder uitsteekt dan een ander bitje, maar als ik een iets kleiner bitje in doe dan gaan zijn mondhoekjes kapot omdat die ertussen gaan zitten omdat het vel bij hem daar heel los zit. Ze trekt dus helemaal niet want dan zou hij gelijk zijn hoofd in lucht steken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:48

Sorry, ik vind de ruiter nogal belabberd zitten, net alsof ze erg rugpijn heeft ofzo. Doet de pony ook niet echt goed qua plaatje. Heb hem stukken beter gezien.

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:50

Hoi, leuke fotos, nog leukere fjord.
Op het eerste gezicht zit ze echt belabberd met haar kin naar beneden en haar hielen naar boven, tzou juist omgekeerd moeten zijn. Natuurlijk kunnen het toevallige momentopnamen zijn, maar kwil gewooon even mijn mening erbij zetten. :p

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:53

Ze zit inderdaad niet geweldig maar dit is de eerste keer dat ze op Taco reedt en hij was al een paar dagen niet gereden dus best stijf.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:55

soory voor het meisje wat erop zit, maar ik vind haar echt belabberd rijden....Haar zit...haar benen...haar houding....neej ik vind het er niet mooi uit zien... soory

dat zijn dus mijn woorden dat waren mijn eerste gedachte bij deze foto haha,ja ik vind haar houding echt bagger en het komt niet door de jas ze hangt gewoon heel erg na achter en haar handen staan ook niet mooi..daar zou ik toch aan werken.
taco is een super mooie fjord en ik val niet op fjoreden maar dit is wel een plaatje

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:56

Taaclover schreef:
Ze zit inderdaad niet geweldig maar dit is de eerste keer dat ze op Taco reedt en hij was al een paar dagen niet gereden dus best stijf.

Zo te zien aan haar houding is dit gewoon haar manier van rijden..ik denk niet dat er beter van gaat worden naarmate je haar maar laat aansukkelen...Mischien dat je haar eerst even zitles moeten gaan geven...dan help je haar houding te verbeteren en krijgt taco toch nog zijn beweging Lachen
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 20-01-05 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:56

Ik vind de ruiter niet echt een geweldige zit hebben, wel een hele mooie pony trouwens.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:01

claudia23 schreef:
Zo te zien aan haar houding is dit gewoon haar manier van rijden..ik denk niet dat er beter van gaat worden naarmate je haar maar laat aansukkelen...Mischien dat je haar eerst even zitles moeten gaan geven...dan help je haar houding te verbeteren en krijgt taco toch nog zijn beweging Lachen

nee hoor,
ik ken veronique, en die rijd juist erg netjes, maar taco is totaal wat anders dan haar fjord penny,

enne even over het niveau ze is M2 met haar fjord Haha!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 21:02

Hier even een fototje van haar op haar eigen pony, het bewijs dat ze dus wel beter zit op haar eigen paard en het dus komt omdat ze op een vreemde pony rijdt

Afbeelding

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:03

let even op haar sporen...bij elke foto zit ze er in hoor...en dat is niet gewoon benen geven of aansporen...dit is prikken...

Veronique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:04

Ha ha lach me krom hier! Makkelijk oordelen vanaf je stoel achter de computer. Ga maar eens op een paard rijden waar je nog nooit op gezeten hebt en die anders bereden wordt dan je zelf rijdt. Ik zeg niet dat het er super uit ziet en idd mag wel wat rechterop zitten op Taco, heb ik iig wat om aan te werken, haha.

Ik trek m echt niet in zn mond, als ik dat had gedaan had Kelly er echt wel wat van gezegd. En over het niveau, ik heb mn eigen fjordje ook zelf tot M2 startgerechtigd opgeleid dus dat zal ook wel meevallen.

Maar laat me nog ff lachen en kom maar op met dat commentaar!

Keet

hmmmn gelukkig ben ik dus niet de enige die der zo raar vind zitten
snap wel dat je haar verdedigt hoor
echt waar
maar dit is nog ernstiger als mij zit heb ik het idee
waar overgens geen fotoos van zijn (vegeet steeds men digi mee te nemen met les)

ps die foto doet het dus niet (edit)
Laatst bijgewerkt door Keet op 20-01-05 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Astragirl

Vind ook haar houding niet netjes, maar hij loopt wel lekker, je eigen paard is goud waard Lachen