De meeste foto's zijn helaas niet echt scherp, maar ze geven wel een indruk.
Voor de aller eerste keer erop! ze had hier nog maar net 10 minuten het zadel en hoofdstel voor de allereerste keer van haar leven op, en nu al zo braaf dat ik er meteen opkon!
Ons allereerste springconcours, lowara was hier ongeveer 4 maanden onder het zadel
Ons eerste dressuur concours (BB aaah lief!!) we werden nog 1e ook
Met het niveau wat je op de foto ziet, gingen we vervolgens ruim 2 jaar mee door. ik haatte dressuur, dus deed ik het gewoon niet. Gevolg: een paard die niets kon. Dus besloot ik dat we op dressuurles moesten om gewoon de basis erin te krijgen, en kwamen we bij Sandra uit, die mij elke week les gaf.
Hier heb ik ongeveer 4 maanden les van Sandra, en is Lowara ruim 2.5 jaar ingereden. Buurse concours 2003

Buurse concours 2004 September 2004, dus een jaartje later
Hier heb ik ruim 2 jaar les van Sandra
Foto van vorige week. lowara is hier nu zo'n 4.5 jaar onder het zadel, en EINDELIJK begint Cynthia het begrip dressuur iets te snappen.
voor de bokkers die het maar niets vinden,jammer dan, ik heb jaren fouten met Lowara gemaakt, en ben de laatste 2 jaar erg vooruit gegaan en heb veel ervan geleerd. Heb echt alles op haar moeten leren, en omdat ik haar zelf heb ingereden, snap je dat dat niet zonder slag of stoot ging. commentaar over die periode ervoor (voordat ik priveles kreeg) over hoe ik rij en het heb aangepakt, ik ben er van op de hoogte dat ik het niet goed heb gedaan bij bepaalde dingen, maar de tijd kun je nou eenmaal niet terug draaien, en gelukkig gaat het zoals je op de foto's toch overduidelijk ziet steeds beter en beter.

super mooi hoor