Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

IkenKas schreef:Die andere hebben aan de andere kant gelijk: Bitloos!
Maar omdat jou pony nog zo jong is en in je verhaal lijkt mij dat je hem ook nog niet helemaal onder controle hebt ( niet banketstaaf bedoelt ) dat is natuurlijk ook niet gek, hij is jong. Blijf gewoon doorrijden, en als er weer zo'n periode komt gewoon door blijven rijden zachtjes in de hand niet trekken en leer hem jou te respecteren!!!!!
Suc7:)
IkenKas schreef:Die andere hebben aan de andere kant gelijk: Bitloos!
Maar omdat jou pony nog zo jong is en in je verhaal lijkt mij dat je hem ook nog niet helemaal onder controle hebt ( niet banketstaaf bedoelt ) dat is natuurlijk ook niet gek, hij is jong. Blijf gewoon doorrijden, en als er weer zo'n periode komt gewoon door blijven rijden zachtjes in de hand niet trekken en leer hem jou te respecteren!!!!!
Suc7:)

evitatinkle schreef:je kan ook proberen een keer zonder bit te rijden, met bijvoorbeeld een trainingshalster. Dat heb ik een tijdje gedaan toen mijn paard aan het wisselen was en toen ik daarna het allerzachtste bitje indeed had ze nergens meer last van. Nu heb ik gewoon een dubbelgebroken.