Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Alieta schreef:eigenlijk wou ik net toppic openen, van waar ik zon elastiek kan kopen..
om Ietsje te helpen bij het aan de teugel lopen
ik ben namelijk niet van plan om ineens dat beestje een martingaal om te doen
Alieta schreef:ik zaag mn ponytje ook wel us![]()
maar nu Niet weer..
eigenlijk wou ik net toppic openen, van waar ik zon elastiek kan kopen..
om Ietsje te helpen bij het aan de teugel lopen
ik ben namelijk niet van plan om ineens dat beestje een martingaal om te doen!
weten jullie waar ik zon elastiek kan kopen?
hier voorbeeld
[image]
klomp schreef:kijk en dit bedoel ik nou waarom ik eigenlijk niet wil reageren in zo'n topic. ik ga me alleen maar lopen eregeren aan dit soort mensen!!!!
!....Alieta schreef:hoezo??, ik zeg WEL EENS!..doe het helemaal niet vaak of eigenlijk bijna nooit!!....
ik loop mn ponyjte vaak gewoon voorwaarts, en maak gewoon volte's!
meer niet, af en toe even trekjes is toch niet erg?!
klomp schreef:af en toe is al te veel!! als je moet trekken, ook al is het maar af en toe, dan mis je al de kunde om het op een goede manier op te lossen. bovendien grijp jij gelijk naar een hulpteugel, omdat je het krulletje belangrijker vind dan de rest van het rijden. als jij op een goede manier zou rijden heb je al die poespas niet nodig en loopt je paard vanzelf nageeflijk. ik zou je eerder adviseren om goede les te zoeken en als je dat al hebt een andere instructeur.
!
reacties Alieta schreef:najah tis dat jij niet weet met wat voor ponytje ik rij!
ik zou jou er graag op willen zien zitten!
ik kan je zeggen, ze is niet makkelijk te rijden!
ik ben al een poosje bezig , haar lekker voorwaarts te rijden, voltes netjes, wijken netjes , en dat gaat allemaaltop!
maar ik heb al een oplossing hoor!
Bedankt voor je POSITIEFEreacties
klomp schreef:kijk en dit bedoel ik nou waarom ik eigenlijk niet wil reageren in zo'n topic. ik ga me alleen maar lopen eregeren aan dit soort mensen!!!!
Alieta schreef:hoezo??, ik zeg WEL EENS!..doe het helemaal niet vaak of eigenlijk bijna nooit!!....
ik loop mn ponyjte vaak gewoon voorwaarts, en maak gewoon volte's!
meer niet, af en toe even trekjes is toch niet erg?!
. En dat houdt in dat je alleen bezig bent met zijn hoofd in een krul zetten, hetgeen niet prettig is voor je paard en ook niet ten goede komt aan zijn gezondheid.Alieta schreef:najah tis dat jij niet weet met wat voor ponytje ik rij!
ik zou jou er graag op willen zien zitten!
ik kan je zeggen, ze is niet makkelijk te rijden!
ik ben al een poosje bezig , haar lekker voorwaarts te rijden, voltes netjes, wijken netjes , en dat gaat allemaaltop!
maar ik heb al een oplossing hoor!
Bedankt voor je POSITIEFEreacties