Gevolg: een zeer moeilijke les waarbij ruiter, pony en instructrice het alledrie erg zwaar kregen

Begin foto's zijn iets donker, er waren wat wolkjes voor de zon
en hier begon Cezanne met etteren, ze vertikte het om op de hoefslag te gaan. (arme Vera had geloof ik aan het eind van de les geen binnenbeen meer over)
RIP mijn blauwe paaltje... Toen Vera Cezanne zover kreeg dat ze niet meer naar binnen liep, kwam Cezanne met een nieuw trucje, naar BUITEN lopen! en ja.. als er dan paaltjes in de weg staan...
Op de volte van hand veranderen.
Cezanne ziet weer eens wat engs...
Hoefslag volgen.
Draven.. en Vera kijkt of ze op het goede been aan het rijden is.
En natuurlijk maakte ik het ze lekker moeilijk door haar met lange teugels te laten rijden. Hier begon Vera al minder happy te worden met al die teugels en half onbestuurbare pony
Volte aan de lange teugel. Erg netjes gedaan, ze stuurde goed met haar benen!
en de teugel weer oppakken (verkeerde been

Qua commentaar, we werken nog steeds heel erg aan haar boven lichaam, die heeft ze vaak iets gebogen.
Verder mag je opbouwend commentaar leveren waaraan we in de les kunnen werken,maar hou er rekening mee dat ze maar 1X per week les heeft, en we het na 1 keer wel snappen, dus herhaal het niet tot in de eeuwigheid, of kraak haar helemaal af, want dat is nergens voor nodig. Vera vind het rijden vaak erg moeilijk, vooral op een pony als Cezanne, dus nee, het is geen wedstrijd niveau. Ze komt ook op bokt, dus ik zou het erg op prijs stellen dat als je echt commentaar hebt, je het op een vriendelijke manier vertelt zodat ze er wat aan heeft.

(zeggen ze tegen mijn altijd)