Feinerstern x Wisconsin
17-05-1994
Mariscara of “ciska”zoals ik mijn meisje noemde, kende ik al heel erg lang, toen ik wedstrijd op mijn eerste pony reed, moest ik tegen haar en dacht ik altijd jeetje dat is een mooie pony, niet wetende dat ze ooit van mij zou worden…Deze foto had ik al vaak op internet gezien, ze stond toen al bij ons op stal, ze was van mijn instructrise voor de verkoop en ik dacht altijd kon ik haar maar kopen, en toen Robin verkocht werd heb ik een deal met mijn instructrise kunnen sluiten, waardoor zij Robin had en ik cisje…Ik was dolgelukkig, deze foto stond op internet…

Hier was de eerste dag dat ze echt van mij was, ik had net afscheid genomen van Robin en op zondag kon ik dan gelijk fotos maken van cis..

en hier opdezelfde dag nog even lekker los in de bak…

natuurlijk begonnen we gelijk fanatiek te lessen en hadden we ons al ingeschreven voor veel wedstrijden

ze had zo een dikke vacht dat ik haar geschoren heb, ook hier was ze super braaf en kwam er een heel ander paardje ondervandaan

dat fantastische kopje van der maakte mij altijd zo intens gelukkig!

ook in de sneeuw was ze altijd vrolijk en vond ze het super!

Hier zat ze mij uit te dagen in de wei, we konden zo genieten van elkaar had ik het idee en ze vertrouwde mij en ik haar…ze was fantastisch!

klein en heel chique…mijn meisje

ook hebben we een poging gedaan om te gaan springen, cis vond het super maar ik had er geen vertrouwen in, nooit gehad, dus dat was eenmalig…voor haar jammer want zodra er een hindernis in de bak stond werd ze een hele andere pony!

om deze rede sprongen wij dus maar niet meer

ook op buitenritten waren we gek, alleen was cis dan best wel druk, daarom een slof er om, voor de veiligheid… het was een drukke weg

voor de wedstrijd nog een paar foto’s zodat ik die ook niet meer kon vergeten! Ze was hier echt op haar mooist…

net uit de trailer, vlak voor onze wedstrijd

Hier op het inrijterrein, natuurlijk moest ook hier een foto van komen.

Onze eerst officiële wedstrijd en tevens ons vreselijk moeilijk afscheid… Ze liep heerlijk en was gewoon echt heel braaf, precies zoals je een afscheid ook verwacht. We werden 3e met een winstpunt.

Dit was de laatste dag voordat mijn meisje weg zou gaan, ik had haar nog een keer helemaal gewassen en ingevlochten om te zorgen dat ik hele mooie herinneringen over zou houden, ik vind haar nu nog helemaal geweldig!
[/img]http://www.controlaltdelete.nl/pic/15f2d728d58df39372fc13e2bfe7f6e8.jpeg[/img]
dat koppie van haar heeft mij zoveel vertrouwen terug gegeven die ik na Robin kwijt geraakt ben, ik heb nooit zoveel plezier in een korte tijd gehad met een paardje, en het klikte dat was duidelijk, direct was er een hele bijzondere band….
[/img]http://www.controlaltdelete.nl/pic/1b8a031f62a6b7f7935dba8b26cd7bb0.jpeg[/img]
ik was er van overtuigd, dat niemand ons ooit uit elkaar kon krijgen!

en hier allebei happy en we gingen er voor lieten zien wat we waard waren…

Toen ik 18 werd, vertelde mijn vader dat hij stopte met de betaling van mijn liefste meisje… ik ging verhuizen naar limburg en cis zou met me mee gaan… Maar nu hij er mee stopte kon ik het gewoon niet meer betalen, ik ging samen wonen en dat is verschrikkelijk duur in het begin… Ik moest haar verkopen en mijn ergste nacht merrie werd werkelijkheid…. Het was vreselijk en ik zie haar nog de trailer op gaan…. Ik had er alles voor over en heb uiteraard alle mogelijkheden bekeken om haar te kunnen houden, maar helaas…. Ik kan het nog steeds niet geloven.. :’(
Na tranen van verdiet, een glimlach van een herinnering

Lieve ciska, i’ll never forget you!
You’re always in my heart!
Sorry voor het hele lange verhaal, ik moest het even van me afschrijven, ik kan nog steeds niet zonder te huilen over haar vertellen, of foto’s kijken of haar “afscheids”video die ik gemaakt heb…

ik weet ondertussen waar ze is, ik heb haar opgezocht en het gaat super met haar, maar het gemis en het verdriet, maar vooral het waarom zullen altijd blijven.