Kyra @ springwork (eerste keer voor mij met Kyra!)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DragonFlame

Kyra @ springwork (eerste keer voor mij met Kyra!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 20:20

Vandaag voor het eerst met Kyra gesprongen. Het was heel erg wennen, ze springt er zo ontzettend ruim overheen!! Was ik niet gewend en het ging dan ook niet elke keer zoals het moest... Scheve mond

Een keer (heb ik geen foto van helaas) kwam ik voor op de hals te zitten! Was wel ff schrikken op dat moment, maar achteraf kon ik er eigenlijk wel om lachen! Haha!

Moet gewoon veel oefenen zodat ik aan haar bewegingen tijdens het springen ga wennen, zodat ik veel beter met haar mee kan gaan tijdens de sprong.

Afbeelding
Lekker ruim erover heen..

Afbeelding
Hier ging t nie helemaal goed... Tong uitsteken

Afbeelding
Hier lag het zadel heel erg scheef, sorry. Er komt een nieuw zadel, maar tot die tijd, moeten we het toch met deze doen. Is lastig om hem recht te krijgen tijdens het springen Scheve mond

Afbeelding
Hier ook al.. Boos!

Afbeelding
Dit vind ik zelf een hele mooie foto! Ik steek mn benen nog wel een beetje uit, maar dat komt nog wel goed!

Ik heb ook nog een filmpje, moet ik heel even kijken hoe ik die hier ga plaatsen.... ff geduld daarvoor! Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:23

Ziet er wel leuk uit hoor En je paard springt ook wel erg ruim Knipoog Kost even om daaraan te wennen.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:39

mooi!

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:33

ja je doet het erg goed!
super meid!
jullie gaan zo 1m.... enzoveel springen Haha!
nog veel geluk met kira!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:37

Volgens mij breng je je paard uit evenwicht met het scheve zadel, want zover ik kan zien springt je paard zelf ook scheef. Is vooral op de eerste foto goed te zien en op drie en vier, kijk maar eens naar de borst van je paard.
Verder ziet het er goed uit, gewoon goed oefenen en veel doen en dan lukt het vanzelf steeds beter.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:43

Wat annetje zegt viel mij ook al op
Ik zou toch echt zorgen dat je gauw een nieuw zadel hebt Lachen
Verder ziet het er leuk uit hoor Haha!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:45

ziet er leuk uit!
springt best goed lijkt mij Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 23:26

Ziet dr idd erg luek uit..!! Ik weet wat het is soms is het gewoon heel moeilijk goed mee te gaan in de beweging Tong uitsteken Die laatste foto lijk je zou klein net een dwerg (aardig bedoeld hoor Knipoog ) haha Tong uitsteken Leuke combii... veel oefenen komt vanzelf goed!!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 23:59

ziet er netjes uit voor de 1e keer.
zo op de foto's te zien springt ze goed, goede techniek Haha!
en zo te zien, zorg er maar voor dat je snel een nieuw zadel hebt, kun je oefenen Haha!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 00:05

kyra heeft duidelijk niet zoveel moeite met de hindernissen Clown ze springt inderdaad ruim Lachen

zorg zo snel mogelijk voor een ander zadel want het brengt je paard net zoals annetje al zie uit evenwicht, maar ik denk wel dat je zelf al door had dat je best voor een ander zou zorgen *LOL*

nog 1 tipje : probeer meer hand te geven *LOL* zal waarschijnlijk wel komen omdat je nog niet gewend was aan haar ruime beweging

leuke combi +:+

DragonFlame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 10:50

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties!
Inderdaad, door het scheve zadel, komt Kyra zelf ook uit evenwicht, ze sprong heel erg naar rechts namelijk. Wat ook logisch is als het zadel naar rechts hangt.

De eigenaar van het paard had het erover dat ze in januari nog een keer tijd wou maken om voor een ander zadel te gaan kijken, dus ik ben benieuwd! Hoop dat dat snel gebeurd.. Anders vraag ik er wel een keer naar.

@ Paljassofie: Je hebt gelijk hoor. Ik moet meer hand geven. Daar probeerde ik op te letten, maar omdat die dan toch weer ruimer sprong dan ik verwachtte kwam het er weer niet van.. Ik ga er aan oefenen, zeker weten! Haha!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:01

gaat de goede kant op!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:08

't Is goed dat je zelf zo goed snapt wat je fout doet, want zo is het vaak makkelijker om je fouten te verbeteren! Lachen Ziet er verder leuk uit hoor! Lachen

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:26

Ziet er leuk uit hoor!
Je ziet wel dat hij ruim springt Lachen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:35

ziet er leuk uit, maar ik zou nog even wachten met springen als je zo'n bewegend zadel hebt, voor je het weet lig je ernaats!

DragonFlame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 13:21

patsur schreef:
ziet er leuk uit, maar ik zou nog even wachten met springen als je zo'n bewegend zadel hebt, voor je het weet lig je ernaats!

Zo los ligt het zadel nou ook weet niet hoor Lachen
Hij zakt scheef naar rechts, maar het is niet zo dat die zoveel beweegt dat ik daardoor er van af zou vallen ofzow... En opzich er waren mensen genoeg bij die er verstand van hadden en die vonden het juist goed gaan! Haha!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 13:22

patsur schreef:

idd!

Maar wel leuk beestje! Springt Netjes!!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 13:56

DragonFlame schreef:
Zo los ligt het zadel nou ook weet niet hoor Lachen
Hij zakt scheef naar rechts, maar het is niet zo dat die zoveel beweegt dat ik daardoor er van af zou vallen ofzow... En opzich er waren mensen genoeg bij die er verstand van hadden en die vonden het juist goed gaan! Haha!

ok, dan heb ik niks gezegd Haha!

DragonFlame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 16:16

patsur schreef:
ok, dan heb ik niks gezegd Haha!

Lachen maakt niet uit joh!

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:19

mooie fotos ziet er goed uit voor de eerste keer *LOL*

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:09

Ziet er wel goed uit voor een eerste keer Knipoog