)Hier een selectie... Tam had nog ni helemaal door hoe de camera werkte, maar ach, das ni erg!

Boas was vrij fris (zeg maar gerust GEK
) dus mijn houding is minder dan normaal. Commentaar mag, mits onderbouwd

19/20 Februari is ons M2 debuut!
Dekentje af

Lekker losstappen aan de lange teugel (en ja, ook de jas ging uit
)Die beentjes

Close-up van Bo zijn hoofdje

Lekker laag instellen met losrijden
Gotse wat lijk ik hier klein

Wat oppakken en travers vragen, maar nog steeds loswerken...
Geloof dat dit een beetje appuyeren in de stap was, ook met loswerken

Wat meer oppakken
Verkeerd moment, maar check dat kleurtje... mooi donker

Even poseren

Ik geloof dat Tamara de omgeving wel erg mooi vond, want er stonden een stuk of 7 van dit soort foto's op

Onze camera heeft nl. een aardige vertraging

Uitgestrekte draf van schuinvoor

We zijn hard aan het trainen op het appuyeren en hij pakt het vrij goed op. Even een vergelijking, dit was een maand geleden:
En dit is nu! Beter he?

Na het losrijden heb ik voor Tamara een M1 proef gereden, gewoon om te laten zien hoe dat hij daar doorheen liep. Maarr... we kwamen een klein obstakeltje tegen

Halthouden en groeten, ik pak net mijn teugels in mijn linkerhand dus vandaar dat de teugel los hangt

Maar ach, Bo staat mooi vierkant

Tja... dit hoort dus niet! Zoals ik al zei aan het begin, Boas was gek...

Ergens in het drafgedeelte... lief oogje

Toen was het drafgedeelte af, en moest ik op A aangalopperen... en dat was ons obstakeltje

Meneer ontplofte, letterlijk, en het werd nu toch iets teveel. Dus daar hing ik naast het zadel, met mijn been eromheen geslagen.
En als hij nu had stilgestaan, had ik terug kunnen klimmen... maar nee, hij bleef springen als een hertje ...
Dus dan stap je toch gewoon af? Gewoon je been loslaten, dan beland je op 2 voeten naast je pony, met de teugels in je hand en helemaal in een deuk

Tamara heeft er geen foto's van, die was geloof ik te verbijsterd door Boas zijn explosie

Anyway, je klimt er net zo hard weer op, en gaat verder met je proef. En kijk het staartje, hij was nog steeds gek

En met afzadelen vind je het eigenlijk nog steeds wel grappig

En toen kwamen Laura en Pasha over het zandpad gecrosst, maar die werden a la direct terug geroepen, want ze moesten Tamara meeten!

En natuurlijk werd de meeting vastgelegd!

Stoere foto
Tamara; superleuk dat je er was! Volgende keer kom ik naar jou hoor! En nog maar een keer gefeliciteerd met je 18e verjaardag, ga je je netjes gedragen vanaf nu?
Super veel succes met je debuut in ieder geval! Show them what we call drivin'
Na de explosie nog wel lekker gereden? 
...zo koud was het toch niet vandaag