. Ze is 6 jaar oud ongeveer en ontzettend eigenwijs, maar op sommige momenten echt een schat. Ik ben haar bijrijdster voor 2 dagen per week en er is nog een ander meisje die haar de andere dagen doet. Nou mijn problemen even op een rijtje:- Ze is heel vervelend met het omdoen van het hoofdstel en trekt elke keer haar hoofd weg, dit deed ze al eerder en toen weer een tijdje niet.
- Bij het opzadelen probeert ze steeds weg te lopen ook al staat ze vast waardoor het voor mij lastiger wordt om het zadel op haar rug te leggen, en zodra ik de singel wil vastmaken dan hapt ze naar mij en naar de singel.
- Als ik wil opstijgen loopt ze elke keer weg, ik heb haar ook vaak genoeg in de hoek gezet maar ze ziet toch een kans om weg te lopen.
- In stap loopt ze netjes aan de teugel maar zodra ik ga draven meteen dat hoofd naar voren en omhoog en met geen mogelijkheid omlaag te brengen, hetzelfde in galop.
- En tot slotte is ze heel vervelend buiten, ze schrikt overal van en gaat er dan vandoor, ze heb zelfs een keer de andere bijrijdster eraf gegooid en is toen zo de snelweg opgerend.
Wie o wie kan mij helpen
Alvast bedankt, Angéla