Usti @ clinic Nelly Abbenes

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Usti @ clinic Nelly Abbenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:56

Vandaag naar een clinic van Nelly Abbenes geweest met Ustinov.
De 1e les ging redelijk hetzelfde als ik bij mijn eigen instructrice moet rijden, ik moest hem alleen wat "kleiner" laten lopen en daarin goed actief houden.
Geral kwam even langs en heeft deze foto's gemaakt OK dan!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet echt duidelijk maar het was vrij donker in de bak, dit zijn de beste foto's die er bij zaten.
De 2e les moest hij echt klein, maar heel actief stappen en vandaaruit aangaloperen.
Dan merk je wel dat hij best groot is en nog erg jong.
Hij heeft vandaag echt super zijn best gedaan en ik was weer beretrots op m'n kleuter die ik zomaar overal mee naar toe kan slepen Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:57

Het blijft echt een lekker ding!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:57

Wat gaaf zeg dat hij alles zo lekker oppakt!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:25

Ilindra schreef:
De 2e les moest hij echt klein, maar heel actief stappen en vandaaruit aangaloperen.

En lukte dat? Goed man! Dat wil ik ook Tong uitsteken

En je kleine kleuter is stoer, die kan rustig volgend voorjaar een iets langere reis maken Knipoog OK dan!

Ilonab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:30

Wat kunnen kleuters toch leuk zijn Knipoog

Het is dat ik weet dat Ustinov en Heras dezelfde pappa hebben maar nu ik ze zo van dichtbij heb bekeken lijken ze totaal niet op elkaar.
Misschien wat karakter trekjes die overeen komen maar dat zal ook voornamelijk te maken hebben met het kleuter zijn.

Ustinov is wel een hele stoere kerel veel succes met rijden misschien komen we elkaar nog eens tegen.

OK dan!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:35

Ik zie niet zo heel veel op de foto's, maar uit je tekst kan ik opmaken dat Usti zich beter gedroeg dan Triumph tijdens zijn Nelly clinic Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 08:19

Hij deed erg goed zijn best en werkte goed mee.
Met dat kleine heel actief stappen en aangaloperen had hij best moeite want ik heb dat nog nooit eerder gedaan, maar hij deed echt zijn best en liet steeds een paar hele mooie passen zien.
Nelly waarschuwde me om niet te snel met hem te gaan want hij is erg werkwillig en achter al behoorlijk sterk waardoor je hem makkelijk kan overvragen.

Ik vond het erg leuk om zijn halfbroer Heras een keer te zien.
Als ik het niet had geweten dat ze halfbroers zijn had ik het niet geraden Haha!

Saffiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:22

ziet er toppie uit

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:12

Ik ben altijd onder de indruk van alles dat groter is dan mijn 1.53 zwart-bontje, dus ik vond Ustinov enorm! Maar hij is erg leuk en ongelovelijk braaf! Tijdens de tweede les zag je dat hij het moeilijk vond om zo klein te komen, maar als hij daar was liet hij inderdaad hele mooie passen zien!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:33

Leuke foto's (volgende keer wat dichterbij hoor).

Ik heb zaterdag ook een les gevolg van Nelly met onze andalusische merrie, komt me bekend voor dat "klein" stappen, helaas geen foto's want het was in de buitenbak en al donker.