Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Manuutje1990 schreef:Idd een zitles.. Het is wel saai, maar je leert er ontzettend veel van over je zit.
Je kan ook een privé dressuur les nemen bij een goede manege, dit is niet saai en als je vraagt of ze extra op je zit willen letten, leer je daar ook heel veel van over je paard nagevelijk laten lopen etc..
.
), het is niet gemakkelijk, maar oefening baart kunst
. Amadeo schreef:Saai!?!??!!?!? Die beredering snap ik niet.
Pijnlijk misschien wel, maar saai zeker niet. Het is toch je passie, je hobby, je wil er mee groeien en beter worden? Of heb je een uitermate domme gans die je zitlessen geeft? Ik heb nog nooit een saaie zitles gehad of gegeven!
Amadeo schreef:tja, als het saai is, denk ik niet dat je goed bezig bent. Je bent toch aan het paardrijden omdat je dat leuk vind, dus waarom zou je iets doen, bijvoorbeeld zitles, wat je hoort te verbeteren maar saai is?!?!?! Dan wordt je ook niet echt gemotiveerd en leer je het minder snel. Er zijn zat mensen die leuk zitles geven.
Amadeo schreef:tja, als het saai is, denk ik niet dat je goed bezig bent. Je bent toch aan het paardrijden omdat je dat leuk vind, dus waarom zou je iets doen, bijvoorbeeld zitles, wat je hoort te verbeteren maar saai is?!?!?! Dan wordt je ook niet echt gemotiveerd en leer je het minder snel. Er zijn zat mensen die leuk zitles geven.