geen ideeen meer.. :n

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShEtLaNdUrZ

geen ideeen meer.. :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 21:27

ik rij sinds 4 á 5 maanden nu een haffie bij en het is al een hele tijd geprobeerd (die jaren daarvoor met de eigenaar) om haar aan de teugel te krijgen.. dus, eerst een hele tijd figuren rijden en soepel maken van de hals enzo..

maar, ze DOET het gewoon niet.. we hebben wel een slof,elastiek en bijzetjes.. maar, in stap en stil staand gaat ze wel aan de teugel maar zodra je haar aandrijft doet ze dr koppie weer omhoog Verward

ik weet het gewoon niet meer Scheve mond
als ik ga rijden stap ik haar eerst rondjes in en daarna met langen teugel draven en met lange teugel galoperen en dan probeer ik haar een beetje naar beneden te werken maar, ze houd haar hoofd gewoon 'hangend'
zegmaar...

hebben jullie tips?

Rayorgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:30

ik heb ook problemen met aan de teugel krijgen maar bij mij is het in stilstaand al dat ze d'r hoofd omhoog gooit, maar ik heb ook geen bijteugels en alles, ik heb al een kopstoot gekregen tegen me cap toen ze hem omhoog gooide Boos! ik stel voor gewoon is een heel half uur, of hoe lang je normaal rijd eraan te wijden, dat wil ik binnenkort ook gaan doen.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 21:34

ja, maar ik rij BIJNA elke dag (niet elke dag ze heb altijd 1 á 2 dagen in de week vrij en soms wel eens meer dan ga ik lekker met haar lopen of mag ze op de wei blijven ofzo) en ik probeer het dus elke keer met dingen maar, het lukt gewoon niet.. ik heb er ook al eens een ander bitje van iemand er in gedaan daar reageerden ze wel goed op alleen niet aan de teugel Scheve mond

(ik weet dat het niet goed is dat ik gelijk een bitje in moet doen als ze het niet wil maar, ze lijkt helemaal gevoelloos in haar mond)

Mickey