GROOT EXUUS voor m'n handen

Coentjuh (Sandra) mocht uitstappen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

judithh schreef:leuk dier, maar wat mij wel opvalt is dat hij zowel aan de longe als wanneer je erop zit constant zijn oren in de nek heeft...dit hij dit de hele tijd of was dat alleen maar op het moment van de foto?
maar het is volgens mij niet zo dat hij me haat hoor (tis wel mn grote vriend:D en hij doet (bijna)altijd lief) Mulan schreef:Hoi,
leuk paardje hoor, ik vind bont niet altijd mooi, maar deze heeft een leuke tekening.
Een sperriem is niet persé nodig, dus als jij die riem er bewust aflaat is dat geen probleem.
Een opmerking over je handen maakte je zelf al. Let erop dat behalve de houding ook de plaats van je handen belangrijk is.
Ik weet niet wát je doet op foto 5, maar je binnenhand doet daar wel meer verkeerd dan alleen wat laag staan.
Probeer het met je buitenteugel en je binnenbeen op te lossen en je binnenhand te ontspannen. Anders draait je paard alleen z'n hoofd maar geef je hem de kans over z'n buitenschouder weg te lopen.
Hakken laag, tenen naar voren.
Aan de andere kant,... 't is maar een momentopname en misschien zie ik het helemaal verkeerd...
O ja, slim van je dat je met een cap rijdt!
(en ik verlang naar een binnebak met spiegels
)haha 
supertygetje schreef:Je handen zijn niet goed en je moet ook meer je hakken uitdrukken, en je tenen naar binnendraaien, verder blijf je geloof ik wel aardig zitten wanneer hij weggaloppeert, dat is wel goed. Maar eh.. wat ben je aan het doen op foto 3?? (waar je rent?) Heb je hem nog nie zo lang?
) Mreddie schreef:O.ja en Romy ik vind niet dat je een excuus voor je handen moet maken, je weet dat je ze niet correct ebuikt maar je bent er ook hard mee bezig om dat de verhelpen dus waarom een Excuus???
hahah want ik weet dat het fout is, maar er wordt idd aan gewerkt, en tjah mn benen komen er helaas ook bij thorin iets onderuit en dan moe ik wel een mn been optrekken (is ook een gewwoonte van mij en dat weet ik
)