thorin @ work ...again...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jameyskatje

thorin @ work ...again...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 01:46

Eey Bokkers,

GROOT EXUUS voor m'n handen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Coentjuh (Sandra) mocht uitstappen Haha!
Afbeelding

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 01:54

Whahaha foto 3!!! Geweldig Nagelbijten / Gniffelen Romy vliegt Het rijden ging goej hea Wahah ik moch uitstappe Tong uitsteken xxxxx

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 01:56

Coentjuh schreef:
Whahaha foto 3!!! Geweldig Nagelbijten / Gniffelen Romy vliegt Het rijden ging goej hea Wahah ik moch uitstappe Tong uitsteken xxxxx

net of je dr heel blij mee ben (ben k dan zo erg? Verdrietig )
wow je mog dr opzitten hahahah, hijs wel liev hea? mmog tog wel Es?

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 03:07

leuk beestje hoor Lachen enne je handen Tong uitsteken ik denk altijd komt ooit wel goed

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 03:35

roomsoes17 schreef:
leuk beestje hoor Lachen enne je handen Tong uitsteken ik denk altijd komt ooit wel goed

jah dat hopen we maar Haha! dese foots geven ni eg een goeie indruk van hoe ik rij, denk k Schijnheilig

Mreddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 08:41

ja mag wel hoor room als maar niet iedereen er zomaar opgaat.
San kan wel rijden, dus lijkt me wel oke

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 10:05

haha, leuke foto's hoor Tong uitsteken
die 3de.. whaha

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 10:16

Leuke actie foto's!!!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 10:19

Leuke foto's... Hoe oud issie? Tong uitsteken

gilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:06

Waar is je sperriem???
Vieze modder daar!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 16:35

tobilover schreef:
Leuke foto's... Hoe oud issie? Tong uitsteken

hij s nu ongeveer 4 jaar

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:13

gilian schreef:
Waar is je sperriem???

Sperriem? Of dat bij elk paard nodig is? En wat dan nog?

@ Jameyskatje; heej muts hij wordt wel steeds ouder he... Toen die kwam was die 2,5 en dat was precies een jaar geleden... Dus hijs nou nog geen 4 Haha!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:51

jah ok half jaar maak ook ni uit (kdag dat hij 3 was toen hij kwam Bloos)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:16

Leuk paardje Lachen
Kan wel leuk lopen, zeker op foto 3!

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:37

Hoi,

leuk paardje hoor, ik vind bont niet altijd mooi, maar deze heeft een leuke tekening.
Een sperriem is niet persé nodig, dus als jij die riem er bewust aflaat is dat geen probleem.

Een opmerking over je handen maakte je zelf al. Let erop dat behalve de houding ook de plaats van je handen belangrijk is.
Ik weet niet wát je doet op foto 5, maar je binnenhand doet daar wel meer verkeerd dan alleen wat laag staan.
Probeer het met je buitenteugel en je binnenbeen op te lossen en je binnenhand te ontspannen. Anders draait je paard alleen z'n hoofd maar geef je hem de kans over z'n buitenschouder weg te lopen.
Hakken laag, tenen naar voren.

Aan de andere kant,... 't is maar een momentopname en misschien zie ik het helemaal verkeerd...

O ja, slim van je dat je met een cap rijdt!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:44

leuk dier, maar wat mij wel opvalt is dat hij zowel aan de longe als wanneer je erop zit constant zijn oren in de nek heeft...dit hij dit de hele tijd of was dat alleen maar op het moment van de foto?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 00:52

judithh schreef:
leuk dier, maar wat mij wel opvalt is dat hij zowel aan de longe als wanneer je erop zit constant zijn oren in de nek heeft...dit hij dit de hele tijd of was dat alleen maar op het moment van de foto?

uuuuuuuuhhhhhmmmzzz.....san help?! volgens mij val het wel mee hoor kom denk k omdat de foto's allemaal op het verkeerde moment zijn genomen Schijnheilig maar het is volgens mij niet zo dat hij me haat hoor (tis wel mn grote vriend:D en hij doet (bijna)altijd lief)

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 00:54

Mulan schreef:
Hoi,

leuk paardje hoor, ik vind bont niet altijd mooi, maar deze heeft een leuke tekening.
Een sperriem is niet persé nodig, dus als jij die riem er bewust aflaat is dat geen probleem.

Een opmerking over je handen maakte je zelf al. Let erop dat behalve de houding ook de plaats van je handen belangrijk is.
Ik weet niet wát je doet op foto 5, maar je binnenhand doet daar wel meer verkeerd dan alleen wat laag staan.
Probeer het met je buitenteugel en je binnenbeen op te lossen en je binnenhand te ontspannen. Anders draait je paard alleen z'n hoofd maar geef je hem de kans over z'n buitenschouder weg te lopen.
Hakken laag, tenen naar voren.

Aan de andere kant,... 't is maar een momentopname en misschien zie ik het helemaal verkeerd...

O ja, slim van je dat je met een cap rijdt!

tnx Haha!
ik weet het allemaal, het komt er op deze foto's alleen niet uit Verdrietig (en ik verlang naar een binnebak met spiegels Bloos )haha

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 05:59

Je handen zijn niet goed en je moet ook meer je hakken uitdrukken, en je tenen naar binnendraaien, verder blijf je geloof ik wel aardig zitten wanneer hij weggaloppeert, dat is wel goed. Maar eh.. wat ben je aan het doen op foto 3?? (waar je rent?) Heb je hem nog nie zo lang?

Mreddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 09:16

Hij is niet van haar en foto 3 is ze in de longeerbak aan het spelen met hem, aangezien het nog een jong paardje is wat nog heel erg zijn evenwicht aan het zoeken is maar ook nog heel erg speels is laat ze hem altijd eerst uitrazen voor ze er op gaat.

Mreddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 09:18

O.ja en Romy ik vind niet dat je een excuus voor je handen moet maken, je weet dat je ze niet correct ebuikt maar je bent er ook hard mee bezig om dat de verhelpen dus waarom een Excuus???

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:09

haha de 4e foto Lachen geweldig, leuk beest hor

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 10:37

supertygetje schreef:
Je handen zijn niet goed en je moet ook meer je hakken uitdrukken, en je tenen naar binnendraaien, verder blijf je geloof ik wel aardig zitten wanneer hij weggaloppeert, dat is wel goed. Maar eh.. wat ben je aan het doen op foto 3?? (waar je rent?) Heb je hem nog nie zo lang?

hij ken beter in de longeerbak gaan lopen bokken enzow ipv dat ik er op zit, en er staat ook best wel veel wind en dan ben ik altijd bang dat hij schrik enzow dus vandaar dat ik eerst even de ergste energie er uit haal (dan heb ik er zelf een beter gevoel over Haha! )

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 10:40

Mreddie schreef:
O.ja en Romy ik vind niet dat je een excuus voor je handen moet maken, je weet dat je ze niet correct ebuikt maar je bent er ook hard mee bezig om dat de verhelpen dus waarom een Excuus???

voordat mensen me daar op af gaan kraken Schijnheilig hahah want ik weet dat het fout is, maar er wordt idd aan gewerkt, en tjah mn benen komen er helaas ook bij thorin iets onderuit en dan moe ik wel een mn been optrekken (is ook een gewwoonte van mij en dat weet ik Scheve mond Knipoog )

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:11

judithh schreef:

Oren naar achter is wat anders dan oren in de nek