Stoppen of toch niet ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ellie

Stoppen of toch niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 12:21

hoi bokkers

ik heb met mij verzorgpony 1x in de week groeples en 1 x in de week priveles maar allebei bij aan ander omdat we op een pensionstal staan en er dichtbij een rijveringing is waar je lid van moet zijn als je je startkaart wil.

En op zich rij je meer voor jezelf in de groeples alleen soms een paar aanwijzingen maar het probleem is hij wil dat me pony goed voorwaarts loopt en me andere instucteur juist dat die ze stappen mooi afrond en eigelijk heb ik dat ook veel liever me paard is daardoor veel beter te rijden en ook veel rustiger.

Maar nou de vraag wat zouden jullie stoppen op de ruitervereniging of daar ook gewoon blijven rijden.

groetjes sharon

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:00

Ik heb ook een beetje zo'n situatie gehad, en ben toen met de groepsles gestopt. Je rijdt daar wel, maar je krijgt niet de aandacht die je eigenlijk nodig hebt. Mijn ervaring is dat je beter bij 1 kunt lessen, dan kun je je daarop concentreren!

Teigertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:02

Ik ben gestopt op de manage op dat ik telkens conflicten had over het rijden van mijn paard...
Ik ben naar een andere instructrice gegaan en die geeft mij tegenwoordig priveles!!

Misshien moet je in de groepsles dan gewoon hetzelfde gaan rijden als bij je prive instructer(trice)
En anders moet je gaan schakelen
(Als je bij de een bent dat je het zow doet en niet er tegenin gaan en dat je het er niet mee ens bent maar toch doet))

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 20:22

Probeer in je groepsles op dezelfde manier te rijden als bij je priveles.
Praat hier ook over met de instructie van degroepsles. Vertel wat je tijdens je prive les doet en zeg dat dit goed werkt. Vraag of je een les zo mag rijden en of je daar aanwijzingen bij kan krijgen.

Alles is bespreekbaar, succes.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 20:43

Ik vind dat je bij de ruitervereniging niet moet stoppen. Daar houdt je juist contact met iedereen die daar rijdt. Dat is ook wel belangrijk.

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:32

Kies gewoon de instructie die jou het meest aanspreekt. Wat MissSisa zegt vind ik eigenlijk nergens op slaan, je kunt ook wel op andere manieren contact houden met je vereniging.

pandoralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:55

jah ik vind de manier die roofer segt het best!!
en ik hoop dat je er snel uit komt

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:56

@Chalotje: Mss wel, maar das mijn emning. Zo hebben je contacten in de club en zijn wedstrijden ook gezellig.

Ellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 18:27

Bedabkt allemala voor jullei antwoorden ik heb er nog eens goed over gedacht en ik blijf bij de ruiterveringing alleen stop met lessen dus blijf wel gebruik maken van de bak Lachen en blijf gewoon lessen bij me prive instructeur ( om het zo ff te noemen Knipoog )

allemaal bedankt voor de antwoorden OK dan!