ik wil heel heel heel graag een Arabische hengst kopen maar ik weet niet of het juist is om dat te doen ik rij nu wel een 3/4 en een 1/2 arabier wie helpt?
Greetz Nathalie
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Koop gewoon een rustig paardje als beginpaard,en elke arabier is anders.Je kan wel zeggen dat je op een halve en een driekwarts arabier heb gereden maar ik heb een volle arabier en die is heel rustig.Ik heb er wel is 1 mee gemaakt (een MERRIE) en die stoof met je door de bak.Denk goed na,hoe is het karakter van de hengst,hoe is hij met rijden enzovoorts enzovoorts.
. Hij was echt een *** wat betreft rijden en omgang en gewoonweg gevaarlijk. Bedenk dat arabieren hoog

). Dit jaar gaan we een Arabische merrie erbij kopen, dat lekker rustig is, waarmee je lekker buiten kan rijden. Want dat is namelijk bijna niet mogelijk met mijn hengst. Je moet het zelf weten, zoals de anderen al zeggen, wij kunnen niet beoordelen hoe goed jij rijdt, je moet heel stevig in je schoenen staan. Maar uiteindelijk ben ik blij dat ik hem toch heb leren kennen, want het is verder een schat van een dier

)